wereldreis vertrek dec 2012/ jan 2013

Hi,

Ik heb het plan eenwereldreis te gaan maken! Ik wil ong dec of jan vertrekken
liefst al veel eerder maar ik moet get geld nog ff bijelkaar sparen…

De landen/plekken waar ik zowiezo heenwil zijn… Zuid oost azie … Daarna australie (misdvhien even werken) daarna fiji en door naar midden amerika … Dan overland richting new york.er kan nog vanalles bijkomen… Niks staat nog vast…

Maar ondat er uit kijn omgeving niemand is met het zelfde plan ben ik op zoek naar een leuk/gezellig reisgenootje met ong het zelfde plan.

Even over mezelf dan… Ik ben 24 jaar in juni hoop ik af te studeren asn de nhtv ooleiding management toerisme. Ik ben spontaan en houd wel van een feestje en gezelligheid …

Heb jij ongeveer het zelfde plan en zoek je ook nog iemand om dit mee samen te doen?? Let me know!

Hoi,
Ik ben Mara, 20 jaar, student en ik wil in Januari naar Azië om daar 2 of 3 maanden te backpacken… Ik zou dus sowieso geen hele wereldreis met je kunnen maken, maar het lijkt me leuk om Azië samen te verkennen! Hoelang zou jij daar willen reizen?

Mijn email is maravdbogaert@hotmail.com. Misschien tot binnenkort :wink:
Groetjes,
Mara

Hey,

Voor hoelang wil je gaan reizen?

Groetjes Nicole

Twee a drie maanden. Ik weet t nog niet zeker; het hangt er voor mij ook vanaf of ik toch alleen ga of dat ik met iemand samen ga. Maar ik sta overal voor open, dus als je ideeën hebt… :wink:
Als je wil kun je me mailen op maravdbogaert@hotmail.com. Groetjes, Mara

Hoi Mara,

Ik zoek zelf een reisgenootje die een jaar wilt gaan rondreizen naar Azie, Australie, Nieuw Zeeland, midden en zuid amerika.

Groetjes Nicole

Ik zou je wel voor twee a drie maanden kunnen vergezellen,maar ik weet niet of dat is wat je zoekt? Hoe oud ben je en wat doe je in t dagelijks leven? groetjes

ik zoek eigenlijk iemand die de hele reis mee wilt gaan. eventueel met meedere door Azie reizen lijkt me wel leuk!

Ha Liesje,