Ik ben een 21-jarige studente en wil er van september tot december even tussenuit. Doordat dit mijn eerste echte reis wordt, ga ik graag met iemand anders! Mijn voorkeur gaat uit naar Azië, maar sta evt. ook open voor Australië of Zuid-Afrika. Mijn plan is om eind september te vertrekken en vlak voor kerst weer in Nederland aan te komen. Ik zie het liefst zoveel mogelijk landen, maar zou ook erg graag een paar weken vrijwilligerswerk doen, het liefst bij deze organisatie: http://www.workingabroad.com/page/190/teach-in-rural-thailand.htm Het ziet er goed uit en is lekker goedkoop!
Mocht iemand dezelfde plannen hebben, laat het met weten!!
Hoi,
Ik ben ook van plan om einde van dit jaar een paar maanden naar azie te gaan.
Mijn voorkeur gaat uit naar thailand.
Ik heb daar zelf een oom wonen waar ik mijn reis wil eindigen.
Dit is de eerste keer dat ik een verre reis alleen ga maken.
Het lijkt me dus leuk om een reisgenoot te hebben.
Heb jij verder al een planning gemaakt?
Groetjes anoek
Ik ben Kelly en ik ben 23 jaar, ik ben in Juni afgestudeerd en zou rond september graag willen gaan reizen… alleen omdat het de eerste keer wordt… vind ik net als jullie het fijn om samen te gaan!! Hebben jullie inmiddels al plannen? Mijn emailadres is kellyjane88@hotmail.com misschien kunnen we eens kijken of onze plannen te matchen zijn en of het klikt:)
Ik ben Wickie, 23 jaar en ben ook van plan om eind september t/m eind december te gaan rondreizen in Azië. Ik zou dit graag samen met een reisgenootje doen of met een groep. Ik ben niet aan een vaste vertrekdatum gebonden en zou ook nog langer weg kunnen.
Mij lijkt het leuk om naar Thailand en Bali te gaan en misschien nog door te reizen naar anderen landen (bv Nepal en India). Het lijkt me ook erg leuk om voor een korte periode vrijwilligerswerk te doen. Verder lijkt het me ook leuk om een meditatie cursus te volgen. Ik heb nog geen concrete plannen en sta open voor andere ideeën.
Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen!