sept/oct azie o.i.d. wie wil mee?

hallo… ik ben janine, 28 jaar, en zou heel graag in september/ october weg willen voor een maand of meer. mijn probleem is echter dat ik niemand in mijn omgeving heb die het geld of de mogelijkheid heeft om mee te gaan.

waar de reis naartoe moet gaan maakt me niet heel veel uit. azie, indonesie, nieuw zeeland, australie, zuid amerika, afrika. ik wil alles gezien hebben en ben nog niet buiten europa geweest.

dus heb je hetzelfde probleem en dezelfde plannen/ ideeen, laat het weten…

groeten janine

Hoi Janine,

Ik ben Ela, 18 (bijna 19) en wil in november naar India en Thailand voor een half jaar. Ik wil reizen maar ook vrijwilligerswerk doen. Jij zegt hierboven sept/okt. maar misschien kan dat nog veranderen in november???!:wink:

Ikzelf heb ook nog geen ervarig buiten europa en het lijkt me daarom fijn niet in me eentje te gaan/beginnen.

Groetjes,
Ela

Hoi Janine, ik wil in oktober/november voor enkele maanden gaan reizen in Vietnam, Cambodja, Laos of ??? Plannen zijn nog heel vaag, maar het enthousiasme om weer te gaan reizen absoluut niet! Zie mijn berichtje voor een reisgenoot van een tijdje terug! groetjes, Mirelle

Hallo,

Ik ben Bart (24 jaar) ik ga ben van 4 augustus t/m 27 oktober in Thailand e.o. De eerste 8 weken ben ik rond Bangkok voor vrijwilligerswerk via een reisorganisatie. Daarna wil ik vier weken gaan reizen, dus eind september.

Ik zou graag mensen tegen komen waarmee ik (gedeeltes) kan (mee)reizen. Waar de reis vanuit Bangkok heen gaat weet ik nog niet, maar heb al wel ideeen:wacko:. Zoals cambodja, Laos en het Noorden van Thailand.

Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar plannen van anderen en met name voor ideeen van bezienswaardigheden in Thailand. e.o.:thumbsup: (mail me maar [EMAIL=“bartyboy04@hotmail.com”]bartyboy04@hotmail.com)

Groetjes,
Bart

Hallo Janine,

Ik ben Marjolein, ben 27 jaar en kom uit Noord_Holland, ik heb het plan om vanaf oktober 6 weken door Afrika te backpacken!!!

Mocht je zin hebben om mee te gaan, hoor ik dat graag!

Groetjes Marjolein