Azie oktober 2011 reisgenootje gezocht

Heey,

Ik ben in oktober klaar met studeren (ik ben 25) en het leek me leuk om deze periode goed af te sluiten met een reis. Ik wil graag naar Thailand, Bali en misschien nog naar andere delen van Azie. Ik wil minimaal drie maanden gaan en als het goed bevalt natuurlijk langer. Heb nog niet veel concrete plannen en het lijkt me leuk om met een reisgenootje (v) te gaan of met een groep. Ik zou het erg leuk vinden om festivals te zien, genoeg natuur, steden…feesten…chillen… etc…een beetje van alles. Ik ben zelf erg gezellig en ben dus op zoek naar iemand die een dezelfde plannen heeft…en ook niet alleen wil gaan.
Lijkt het je leuk om deze reis ook te gaan maken in deze periode? Graag hoor ik wat van je! :slight_smile:

Groetjes,

Eefje

Hey eefje!

Ik zal me even voorstellen, ik ben Emma en 22 jaar. Ben in januari afgestudeerd en nu aan het werk. Omdat ik nog niet zeker weet wat ik nou wil en ook nog graag wilde reizen ben ik dat ook van plan om in oktober echt te gaan doen. Leuk om je plannen te lezen! Ik ben ongeveer het zelfde van plan (er ligt dus nog niet erg veel vast) Ik ben in ieder geval van plan om minimaal 2 maanden te gaan reizen. Ik ga 18 juni voor 2 weken met een vriendin naar Thailand. Als dit bevalt wil er ik nog eens terug en dan gaan backpacken. Maar ook andere Aziatische landen trekken me oa Indonesië.

Heb je facebook? Lijkt me leuk om met je in contact te komen.

Groetjes Emma

Hoi meiden,

Ik ben 21 jaar, ook net afgestudeerd. Het lijkt mij heel leuk om door indonesie te trekken met een groepje. Ik ben al eens in Thailand geweest, dus dat hoeft voor mij niet per se, maar aan de andere kant is er zoveel te zien en te beleven, dat mij dat ook leuk lijkt…

Ik vind t allemaal best eng om alleen naar Azie te gaan dus het lijkt mij leuk om dat met een groepje te doen. Ik wil ook zo rond de 3 maanden gaan… Zo rond september/oktober vertrekken…

Groetjes!

Hee Eefje en de rest natuurlijk!:wink: