Azie oktober 2011 reisgenootje gezocht

Ja het begint inderdaad wel op te schieten! Toevallig ben ik donderdag 30 juni jarig en heb ik een diplomauitreiking van mijn broertje, dus dan kan ik helaas niet. De eerste week van juli misschien een optie?

Groetjes,
Jacky

De datum van mijn afstuderen is nog niet helemaal zeker (afhankelijk wanneer mijn scriptie goedgekeurd wordt), maar ik hoop ook dit najaar te vertrekken!

Als er met een groepje afgesproken wordt, zou ik daar ook graag bij aansluiten om te kijken of mijn plannen overéénkomen met één van jullie. Ik zou in ieder geval heel graag naar India willen, maar daarnaast zou ik ook heel graag andere landen willen bezoeken, dat staat voorlopig nog open!

Hallo allemaal,

Goed idee om een keer met zijn allen af te spreken! De eerste week in juli zou ik kunnen. Ik heb dan vakantie, dus noemen jullie maar een dag!

Groetjes Wickie

Hoi!
De eerste week in juli is ook prima:D
Welke dag komt jullie het beste uit?
Toevallig ben ik dan dinsdag vrij…

Liefs
Esher:wereld:

Hey hey,

Ik zie hierboven dat we allemaal een beetje dezelfde reisplannen hebben… Ik kan me nl ook helemaal vinden in al de Aziëplannen, maar ik vind het ook heell moeilijk om te kiezen, het is allemaal zo vet!
@wicky: Ga jij al in september of ook later? Of gaan jullie allemaal zo ‘vroeg’? Voor mij is dat vroeg nl omdat ik pas vanaf oktober-november wilde gaan…
Lijkt me leuk om een keer af te spreken, met hoeveel meiden zijn jullie ondertussen :slight_smile:

Liefs Lonneke

Ja eerlijk gezegd wil ik wel vanaf september het liefste… misschien oktober als de meeste dan gaan…

We zijn echt al met 7 mensen geloof ik… Ik weet dat Emma nu in Thailand zit en iets van 2 juli terug komt… Misschien dat we dan iets na die tijd af kunnen spreken, de week van 4 juli? Ik heb vakantie dus kan in principe iedere dag…

Hoe gaan we dat precies doen? Ik weet niet waar iedereen woont? Ik in Rotterdam! En willen jullie overdag of savonds? Misschien dat er nog een aantal werken?

Groetjes!

Hoi!
De week van 4 juli lijkt me prima, zelf werk ik ma, wo, do en vrij.
Dus ik zou alleen di overdag kunnen…
Ook ik woon in Rotterdamm dus even kijken wat handig afspreken is…
ZOu wel erg leuk zijn om met een aantal de reis te kunnen beginnen!
Zelf zou ik echt de eerste week van september weg willen, maar je kan elkaar ook altijd later nog treffen natuurlijk, dat kunnen we dan mooi bespreken:zon02:

Liefs,
Esther

Ik zou ook pas in november/oktober weg willen(kunnen…) gaan, Lonneke!

Ik woon in de stad Groningen. Als ik niet de enige ben is het misschien handig ergens centraal af te spreken? Anders is wat verder reizen ook geen punt, plak ik er nog een avondje stappen achteraan :stuck_out_tongue:

Als ik het een beetje op tijd weet kan ik wel wat vrij houden op mijn werk… Anders is het weekend voor mij handiger.

Is het misschien handig om een en ander via een (groeps)mail kort te sluiten?:cheer:

Heey dames,

Wat een leuke reacties allemaal! Ik was zelf even bezig met wat tentamens…vandaar de late reactie… Het klinkt allemaal heel leuk en gezellig. Ik stel dan voor om idd snel een afspraak te maken… Ik woon zelf in leiden, maar vind meeten in R’dam prima (of ergens anders)…heb de volgende data overdag en svavonds nu vrij…

Ik wil zelf nog steeds graag in oktober beginnen met mijn reis, maar ben redelijk flexibel met data.

wat denken jullie van :

woe 13 juli overdag//savonds
do 14 juli overdag//savonds
ma 18 juli overdag//savonds
di 19 juli overdag //savonds
woe 20 juli overdag // savonds
do 21 juli overdag // savonds

Kunnen jullie me een mailtje sturen wanneer je kan? (of privebericht als je mijn hotmail nog niet hebt)… Vind het toch handiger dit via de mail te regelen dan via dit forum. Als iedereen snel contact met mij zoekt dan kunnen we even wat vastzetten…

Jeej wordt helemaal blij van alle plannen!!

Hoop van jullie te horen.

Groetjes,

Eefje

Hoi meiden,

Ik ben net als jullie op zoek naar een reisgenoot/reisgenoten om rond de periode van oktober/november door Azie te reizen… Nog geen exacte plannen maar wil ongeveer 6 maanden weg blijven. Leuk plan om een keer aftespreken en zo elkaar te ontmoeten! Zou me ook graag bij jullie meeting aansluiten:)

groetjes marlies

Hello,

Ik ben het met Sera eens, een groepsmail lijkt me handiger :slight_smile: Ik heb jullie email niet dus misschien is het iets om allemaal ons emailadres naar eefje te mailen? en dat jij dan een groepsmail verstuurd Eefje? Vind je dat goed of hebben jullie die al een ;)Dan kunnen we daarin nog een keer de data’s zetten dat iedereen kan… Ik zit met een onregelmatig rooster en geen vakantie dus ga me proberen aan te passen!

Ik krijg er reiskriebels van! Liefs Lon

Ik ook! Ik krijg ook reiskriebels!

Eefje heeft mijn e-mailadres al. Geloof dat ze ze wil verzamelen, dus: goed plan!:cheer:

heey meiden,

:wereld: kan iedereen zijn emailadres naar mij toesturen? Dan vul ik even een datumprikker in…

Groetjes,

Eefje

Ik zou het persoonlijk trouwens ook wel leuk vinden als er wat mannen zouden aansluiten… Wat vinden jullie daarvan?

Vrouwen bij elkaar, dat wordt soms zo’n kippenhok… :wacko:

Hey!

Wij, een groepje van 3 : M26, V22, V19 (reist door na Thailand) zijn ook van plan om begin oktober richting Thailand te gaan. Wij hebben elkaar nog niet ontmoet maar wij gaan 11 juli bij elkaar zitten om te kijken of het klikt maar dat gaat vast wel lukken (we zoeken nog een paar reisgenoten btw :P) . Wij blijven +/- 4 weken in Thailand. Onze reis bestaat uit: cultuur snuiven, actief (snorkel, fiets, kayak etc), chillen en feesten. En dit doen we a la lowbudget backpack style :smiley:

Misschien kunnen we in Thailand elkaar zien en wellicht samen een excursie doen? Of samen richting de Fullmoon Party!?! (Koh Pangan) Zou vet zijn!

Groetjes Mark

Waarom sluiten jullie ook niet aan bij de meeting? :slight_smile:

Goed plan! Mannen kunnen we inderdaad altijd gebruiken :slight_smile: Dus Mark stuur even je emailadres naar Eefje!

haha aaait! eefje, je hebt een PM’je!

Gezien! Heb nu van iedereen emailadres, alleen nog niet van Jacky en Wickie…
Groetjes,

Eefje

Hallo luitjes,

Hier een berichtje van nog een andere Mark :dag:
Weten jullie al ongeveer wanneer jullie in Thailand te vinden zijn?
Ik ga vanaf 9 september voor een maand of 8 op pad, maar ik begin in Nepal.
Daarna heb ik ook Thailand op mijn velanglijstje staan. Zou misschien leuk zijn om elkaar daar te ontmoeten!

Ik hoor het graag!

Cheerio
Mark