Azie oktober 2011 reisgenootje gezocht

Hallo iedereen,

Wat leuk om van iedereen te horen dat er zo veel plannen zijn om richting Thailand te gaan!
Ik vlieg 3 oktober naar Bangkok, gaan er in deze periode ook nog andere mensen die kant op? Zou leuk zijn.
Ik ben Anneloes van Smeden, 18 jaar en vandaag afgestudeerd!

Ik hoor hopelijk van jullie.:chin:

Groetjes Anneloes

18 en afgestudeerd?? :paranoid: Wow! Of bedoel je examens gehaald?

Eefje, misschien kunnen we dan alvast beginnen met plannen?

stuur zo de datumprikker. …misschien is het wel handig als iedereen zelf ook een beetje nadenkt over hoelang, waar enzo …zodat we anders ook nog via de mail wat kunnen plannen. Verder is het wel handig om te bepalen of nog visums nodig zijn etc.

Groetjes!

Dan zie ik de datum planner wel tegemoed. :wink:

Ik ben net klaar met mijn MBO Jeudgzorg.

Groetjes Anneloes

Hey meiden! hebben jullie inmiddels al een afspraak gehad? Ik vlieg 23 september naar Bangkok en 21 december vlieg ik weer vanuit Bangkok terug. Naast thailand ga ik ook nog naar laos en cambodja! Als er iemand rond dezelfde tijd naar bangkok vliegt kunnen we daar misschien de eerste dagen samen optrekken!

Groetjes Kelly (23jr)

Balen zeg! Ik had geen emailtjes meer in mn hotmail gehad, dus ik dacht dat niemand meer gereageerd had.

Ik kom ook graag als jullie gaan afspreken! Ik heb mn email naar eefje gestuurd!

Groetjes,
Jacky

Hey jacky,

Ik heb hetzelfde probleem gehad, heb maar de helft vd berichten gekregen geloof ik, en geen datumprikker… Is het ondertussen gelukt?

Ik heb vanmiddag mn emailadres naar eefje gestuurd, maar ik denk dat ze het nog niet gelezen heeft. Ik heb gevraagd of ze mij ook bij de datumprikker kan zetten en of ze jullie mailtjes tot nu toe door kan sturen.

Groetjes,
Jacky

Hallo allemaal!

Wij, Esther en Wickie (beide 23 jaar) hebben elkaar leren kennen via dit forum en gaan begin september 3 maanden reizen door Azië. We beginnen in Thailand waar we de eerste week vrijwilligerswerk gaan doen in een olifantenpark, daarna gaan we rondreizen door Thailand (in totaal ongeveer 6 weken), Maleisië (3 weken) en Indonesië (4 weken). We eindigen in Bali en vliegen vanuit daar terug. Het lijkt ons erg leuk om (voor een deel) met een groepje te reizen. Als het je leuk lijkt om (voor een deel) bij ons aan te sluiten, dan horen we graag van je!

Groetjes,
Esther en Wickie

Hey,

Ik lees jullie plannen en het klinkt echt super leuk! Ik ben Jozien en in februari afgestudeerd als verpleegkundige. Na mijn afstuderen ben ik 2 maand op reis geweest naar Sri Lanka, India en Nepal en ik moet toegeven dat het enorm kriebelt om weer op reis te gaan.

Zelf zat ik te denken aan Thailand, Cambodja, Laos, Vietnam, maar sta zeker open voor andere plekken! Wellicht kunnen we samen gaan reizen?

groetjes Jozien

Als ik het zo bekijk blijft er nu nog het volgende groepje over: Emma, Laura, Mark, Marlies, Renate, Lonneke en ik (weet niet van iedereen de nickname). Maar er zijn ook een aantal van wie we de mailtjes steeds terugkrijgen.

Wat mij betreft laten we de meeting wel gewoon doorgaan, met deze mensen. Aangezien Eefje niet meer meedoet, kunnen we het misschien zo doen dat de mensen die niet in dit rijtje staan, mij even hun e-mailadres PM’men?

Wil je ook aansluiten, Josien?

:cheer:

Ik wil ook graag aansluiten! Ik heb mn mailadres al in een PM naar Eefje gestuurd, maar ik heb nog niets gehad… Zal ik anders mn mail naar jou sturen Sera?

Groetjes!

Je bent erbij Jacky!

De mensen die nu geen mail hebben ontvangen, en wel mee willen doen, moeten mij even opnieuw hun e-mailadres PM’en !

Hi Everybody!

Ik ben Maud (19jaar) en ik ga per 1 okt een maand reizen door Thailand/Laos.
Ik zou het erg leuk vinden als ik een reisgenootje heb, al is het maar voor een paar dagen!!
De eerste dagen van mijn reis ben ik in Bangkok te vinden. Is er nog iemand begin okt daar te vinden?

Groetjes!!

Hey,

Het lijkt me leuk om mee te doen, maar ik heb begrepen dat jullie dit gepland hebben op 18 juli en dat gaat mij niet lukken. Als ik me vergis hoor ik het graag en doe ik alsnog mee!

groetjes

Wij spreken morgen af om 19:00 op centraal station Utrecht, onder het bord met alle treintijden!

Hoe meer zielen hoe meer vreugd! PM eventueel voor telefoonnummer!