Ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot om samen mee te gaan rondreizen in Azië. Dit zal mijn eerste verre reis zijn, en daarom lijkt het mij leuk om dit samen met iemand anders te kunnen doen. Mijn naam is Nina, en ik ben negentien jaar oud.
Mijn plan is om eind april/begin mei te vertrekken, maar het kan eventueel ook eerder of later. Ik zat verder zelf te denken om te beginnen in Thailand, en vanuit daar door te reizen naar Laos en Cambodja. Maar ik heb nog geen definitief plan, dus ik sta zeker open voor andere ideeën.
Als je dezelfde plannen hebt, dan hoor ik graag van je!
Ik zoek ook iemand om daarheen! Wil graag begin maart vertrekken dus ik weet niet of dat te vroeg is voor jou? Heb nog geen ticket geboekt maar wilde dat toch wel snel doen. Ik ben 23 jaar trouwens. Voor hoelang wil jij in totaal weg? Groeten Dorine
Om maar meteen met de deur in huis te vallen; IK HEB HETZELFDE IDEE!
Ik wil ook rond eind april/begin mei vertrekken, en dan beginnen in Bangkok. Dan wil ik een tijdje in Thailand rondreizen (het liefste ook naar Chiang Mai) om vervolgens Cambodja te ontdekken. En Laos is natuurlijk ook van harte welkom.
Voor mij zal dit ook de eerste keer backpacken zijn (ik ben 18). Mijn ouders zijn erg angstig, en ik vind het zelf ook fijn om een reismaatje te hebben waar ik op terug kan vallen. En het is natuurlijk een stuk gezelliger!
En dezelfde vraag als Dorine; voor hoelang wil jij eigenlijk weg blijven? Ikzelf ga uit van twee maanden…
Hoop van je te horen meis!
Groetjes, Lieske
Hey wat leuk! misschien kunnen we wel met zn 3en Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik wil een maandje of 2,3,4 weg. Ligt er een beetje aan welke landen ik aan ga doen.
Leuk dat jullie gereageerd hebben! Voor mij maakt het niet zoveel uit hoeveel maanden ik weg ben, alhoewel ik twee maanden wel een mooie tijd vindt. Dorine; ik denk dat begin maart net te vroeg voor mij is. Is het niet mogelijk voor jou om begin mei te starten met de reis? We kunnen elkaar ook eventueel daar ergens zien, en een stuk samen reizen. Lieske; Toevallig dat we een beetje dezelfde plannen hebben qua landen en datum. Mij lijkt het ook het handigst en leukst om in Bangkok te beginnen, en Chiang Mai wil ik ook zeker niet missen.
Het is inderdaad ook leuk om met meerdere personen te reizen! Als onze plannen en ideeën overeenkomen, is het inderdaad leuk om met z’n drieën te gaan reizen. (Of met nog meer mensen die het leuk vinden!)
Ook ik wil graag rond begin mei naar Azie vertrekken.
Bij mij staat op de planning om uiteindelijk in Bali te eindigen en daar vrijwilligerswerk te gaan doen. Het lijkt me super gaaf om via Bangkok naar Bali te reizen en onderweg een aantal stops te maken.
Er zijn dus (veel) meer mensen die ook rond die tijd naar Thailand willen reizen…
Ik had ook hetzelfde idee, en het lijkt me supertof om een stuk samen te reizen.
Mijn plannen zijn ook nog wazig, een vertrekdatum staat nog niet vast en waar ik precies naartoe wil is ook nog eens onduidelijk.
Is het misschien wat om een gezamenlijke chat te starten, om een soort van brainstorm te doen, wat ideeën uit te wisselen en te kijken of samen reizen wat kan worden? Het lijkt mij leuk! Ik ben benieuwd of jullie ook enthousiast zijn.
Leuk dat jullie ook richting Azië willen! Het lijkt me inderdaad handig om iets van een gezamelijke chat te starten. Zo kunnen we allemaal even overleggen en bekijken wat ieder van ons precies wilt en in gedachten heeft.
Hier nog iemand! Ik ben Laura, 24 jaar en wil rond 15/18 maart in Bangkok aankomen. Voor de eerste tijd t/m de 31e is daar in principe een vriendin, maar we zijn met zn 3’en dus zou ook slechts een paar dagen met haar kunnen doen. Ik wil graag naar Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam etc en daarna nog Maleisie. Liefst doe ik ook een deel alleen (ga nu eigenlijk alles alleen), maar als het goed klikt is dat natuurlijk een ander verhaal.
Zijn er al plannen? Dorine mocht je nog interesse hebben kan je me misschien wel toevoegen op Facebook?
Super leuk om te lezen dat jullie ongeveer dezelfde plannen hebben als ik!
Zal me even voorstellen, ik ben Mariëlle, 18 (bijna 19) jaar oud en een paar weken geleden ben ik gestopt met mijn studie. Mijn vrije tijd dacht ik goed te kunnen besteden aan een reis naar Thailand (en omstreken), alleen een reisgenootje/reisgenoten ontbreken nog een beetje…
Hebben jullie via de mail misschien al verdere afspraken gemaakt? Het lijkt mij namelijk ook erg leuk om mee te reizen!
Hebben jullie al plannen gemaakt via de email? Ik zou graag willen weten wat jullie gaan doen!
Over mij:
Heel graag ga ik in April weer backpacken, en dit keer in Azie!
Indonesie, Laos, Cambodja lijken me erg leuk, maar vooral Thailand en Vietnam! Ik ben nog erg flexibel.
Ik ben Ruud ik ben net 24 geworden en ik hou erg van avontuur. Watersporten vind ik erg leuk, bijvoorbeeld scubaduiken. Tijdens mijn reis wil ik veel mensen ontmoeten en andere culturen ontdekken. Ook houd ik wel van een feestje
Ik dacht laat ik maar ook even een berichtje hier achter. Ik lees veel plannen wat ook mijn plannen zijn.
Ik heb vanaf 1 mei 3,5 maand om te gaan reizen. Mijn plannen zijn als volgt: ik kom aan in bangkok (kort verblijf) hierna door naar chang mai/rai om dan door te gaan naar Laos, Cambodja Vietnam (hier wil ik mijn duikbrevet gaan halen. ) Hierna wil ik door naar Indonesie. Ondertussen heb ik een korte onderbreking want ik heb nog een ticket voor Sydney vertrekkende vanaf Kuala Lumpur voor 10 dagen.
Misschien zijn er gezellige mensen die toevallig een deel van dezelfde route afleggen en elkaar ergens willen treffen voor een paar gezellige dagen.
Ik ben een leuke gezellige meid van 26 die reislustig is en ervaring heeft met backpacken.
Ook ik was van plan om eind april/begin mei te vertrekken. Mijn plannen staan nog niet echt vast, ik moet nog een beetje uitzoeken wat ik precies wil. Wat dan tegelijk betekent dat ik nog heel flexibel ben in hoe mijn reis ingevuld moet worden! Het enige wat nu ongeveer vast ligt, is dat ik een week of 8 weg hoop te gaan, maar ook dat kan nog variëren.
Ik ben super enthousiast om aan de reis te beginnen, maar moet er wel bij zeggen dat het voor mij de eerste keer wordt dat ik ga backpacken; weet niet of dat voor jullie een probleem is? Voor de rest maakt het me niet zo heel veel uit hoe lang we samen optrekken, maar misschien wel gezellig om iets af te spreken! Misschien gezamenlijk vertrekken of iets en dan de eerste tijd samen? En wie weet kunnen we het goed vinden en brengen we meer tijd met elkaar door
Laat maar weten wat jullie er van vinden!
Dat lijkt mij eigenlijk een heel goed idee, dat samen reizen een stukje en dan wel zien hoe het gaat voor de rest. Misschien gaat het fantastisch en blijven we de hele reis bij elkaar, misschien schiet het helemaal niet op, en kunnen we zo weer uit elkaar. En mocht dat zo zijn dan is de kans is heel groot dat je daar ook nog (een) reisgeno(o)t(en) vindt.
Ikzelf was eigenlijk van plan om iets langer (10 weken of langer) weg te gaan, en rond half april te vertrekken. We zouden bijv. kunnen afspreken ergens in Azië (wat is de wereld toch klein…)
Nog wat info over mezelf: Ik ben ook een grote reisfanaat met wat ervaring en ik hou ook erg van scubaduiken. ik ben 19 jaar oud, en ik kom uit Amsterdam. Verder… heb ik spontaan weer zin in om in het vliegtuig te stappen en op avontuur te gaan.