Backpacken door Azië

Is het misschien handig om een soort van ‘groep’ op Facebook aan te maken? Tegen de tijd dat we dan allemaal daar zitten, kunnen we daar nog eens kijken of we bij elkaar in de buurt zitten etc. Dat is waarschijnlijk makkelijker dan via het forum / berichten / mail en dan is het meteen voor alle geïnteresseerden zichtbaar. Ik weet zo 1, 2, 3 even niet hoe we zo’n privegroep aan kunnen maken, maar misschien iemand van jullie wel en anders kan ik het deze week wel even uitzoeken.

Hallo,

heel goed idee van zn groepsgebeuren. Alleen ik zou echt niet weten hoe dat moet. N andere optie is om via priveberichten een mailinglijst te maken. Als iemand andere opties heeft, graag…

groetjes Katja

Hallo allemaal,
Leuk te lezen al jullie reis plannen.
8 april vlieg ik naar Kuala Lumpur, dan ga ik ongeveer 2 weken rond reizen door Maleisie. Rond 24 april passeer ik de grens en vervolg ik mijn reis door Thailand. Het plan is om de volgende route te reizen: Krabi - Koh Phi Phi - Phuket - Koh Phangan en dan rond 1 mei in Bangkok aan te komen. En hier wil ik dan tot 6 mei verblijven, met nog een 1 of 2 daagse trip naar de bridge over the river kwai, floating market en misschien een bezoek aan de tiger temple.

Mochten er nou meer mensen rond die datum in Bangkok zijn, lijkt het me leuk om daar te meeten.

Greetz Eric

@ Eric,

ik ben 2 mei in bangkok (land ik) tot 4/5 mei… Dus misschien wel gezellig als we ergens kunnen meeten.

Groetjes Katja

Hoi Katja,
Tijdens mijn dagen in Bangkok ga ik een hotelletje zoeken in de buur van de Khao San Road en zal hier ook s avonds veel te vinden zijn.
Dus als je het leuk vindt kunnen we hier dan meeten.

Mijn email is ericmartijn@live.nl en mijn Facebook Redirecting...

Groetjes Eric

Ik ga mij er ook gezellig mee bemoeien! :slight_smile:
Mij lijkt een gezamelijke groep op bv. Facebook ook een goede! Aangezien ik niet heel vaak te vinden ben op dit forum… Ik weet niet hoe dat bij jullie zit?
En of iedereen facebook heeft!
Ik ga in ieder geval wel even kijken voor een gezamelijke pagina. Want ben wel enorm benieuwd naar al jullie reisplannetjes!
Groet, Lieske

Halloo :slight_smile:

Facebook lijkt me inderdaad ook een goed idee! Lukt het om een groep te maken Lieske?
Het zou trouwens kunnen dat je bevriend moet zijn met mensen die je toe wilt voegen aan een groep, maar dat weet ik niet zeker.
Bij deze in elk geval de link naar mijn pagina: Redirecting...

Groetjes,
Mariëlle

Ik heb een groep aangemaakt!

Het klopt dat je eerst vrienden moet zijn met iemand (of alleen mij?) in de groep. Ik kon 'm ook pas aanmaken zodra ik iemand had voor in de groep, dus heb nu Ruud toegevoegd (sorry Ruud als je dit op je profiel ziet, dan moet je er maar snel uit gaan!). Ik heb Eric en Marielle vast uitgenodigd als vriend, zodra jullie accepteren zal ik jullie in de groep zetten.

Dus wie erin wil, voeg mij toe en zet in het berichtje dat het daarom gaat ;):

http://oi40.tinypic.com/i4en47.jpg

Wijziging! Zet hier even je FB neer als je uitgenodigd wil worden. Dan hoef ik namelijk niet per se heel veel nieuwe vrienden aan te melden en alle groepsgenoten kunnen nu mensen toevoegen ;).

ENJOY!

Hallo allemaal,

Ik heb vergelijkbare plannen.
Mijn plan is eind april, begin mei te vliegen richting Azië voor een maand of 3.
Daarom zou ik ook graag uitgenodigd worden voor deze facebookgroep!

Groetjes,

Fia

Hey! ik vlieg volgende week (15 maart) naar thailand. Voor de eerste maand heb ik al iemand om mee door thailand te reizen maar voor daarna nog niet echt. Wil ook nog naar Laos, Vietnam en Cambodja. Ik vlieg 30 mei weer terug. Hier mijn facebook: Redirecting...

Groetjes Dorine

Hoi allemaal!

Ook ik heb al een hele tijd de plannen om in mei rond te gaan reizen in Thailand.
Ik ben vorig jaar 3 maanden naar Australië geweest, en het reizen kriebelt weer enorm. Alleen ben ik ook al een tijdje op zoek naar een leuk reisgenootje, dus ik zou het erg leuk vinden als ik ook uitgenodigd wordt voor deze facebook groep. Ik ben erg benieuwd naar jullie plannen, en wie weet is er iemand die het ook leuk vindt om met mij te gaan reizen.

mijn facebook is: Redirecting...

groetjes,
Anne van der Velden
23 jaar

Hallo Allemaal!

Ik vlieg 23 mei richting Thailand en wil daarna reizen naar Laos, Vietnam en Cambodja. Ik heb daar drie maanden voor :zon02: Ik zou het ook leuk vinden om toegevoegd te worden aan die fb groep! Mijn facebook is: Redirecting...

xx

Leuk! Ik heb je even als vriend toegevoegd en kan je daarna aan de groep toevoegen. We hebben al twee gemeenschappelijke vrienden ;).

Hallo Allemaal,

Ik zit nu op Bali en ga begin april naar Thailand, ik wil Cambodja en Laos ook graag mee pakken.
Het lijkt me leuk als ik ook aan de ‘facebook groep’ toegevoegd kan worden. Misschien kan ik dan ook met sommige van jullie rondreizen!

Groetjes Jacolien.

Hoi allemaal,

ik zie dat jullie al flink wat contact hebben gehad en daar zou ik me graag bij willen voegen :wink: Ik ga zelf in juni 3 weekjes rondreizen door Thailand en het lijkt me leuk om jullie ergens te ontmoeten. Hebben jullie al plannen? Ik zal eerst even wat over mezelf vertellen: ik ben Samira, 26 jaar en ik woon in Leiden. Ik heb in 2008 al eens eerder 6 weken alleen door Thailand gereisd en dat is me zo goed bevallen dat ik nu weer 3 weekjes daarnaartoe ga. Het enige is dat het me voor deze reis leuk lijkt om wat mensen te vinden om daar te ontmoeten en eventueel samen wat tripjes mee te maken.

Zijn er trouwens mensen in deze lijst die 5 juni naar Full Moon Party gaan? Dat is het enige wat ik namelijk graag wil doen tijdens deze reis en verder sta ik open voor alle suggesties :wink:

groetjes Samira

Oja, dit is mijn facebook :wink: Facebook - log in or sign up

Hi Allemaal,

Ik wil graag begin mei voor 3 weken naar Thailand. Tot nu toe alleen, dus het zou leuk zijn om nog iemand te ontmoeten. Ik zou ook graag bij de groep op facebook willen

Het wordt mijn 1e keer backpacken en de 1e keer Thailand, dus tips zijn ook sowieso welkom.

Groetjes Linda

Mensen,

Ik heb even snel een facebookaccount aangemaakt: Redirecting.... Ik zie wel wat er gaat gebeuren… ik heb namelijk geen idee hoe dit groep-gedoe werkt.
Zijn er trouwens al mensen die een ticket hebben gekocht en concrete plannen hebben?