Backpacken door Azië

Hallo allen,

Ik ben (ook) van plan om in mei (week 19 t/m 22) 4 weken in Thailand te gaan backpacken. Ik heb geen ervaring met backpacken en zou graag ook (gedeeltelijk) met iemand samen reizen. Ik heb de laatste jaren wel veel binnen europa gereisd met mijn camper, maar ben nooit echt ver weg geweest.
Ik heb nog geen ticket geboekt en heb nog geen concrete plannen voor de rondreis. Ik hou het meest van wat rustigere plekken, genieten van natuur, watersport (duiken, surfen) en cultuur snuiven, ben wat minder van het uitgaan, maar houd wel van een terrasje pikken.

Ik zit niet meer op facebook, maar uit praktisch oogpunt is het misschien handig om me weer aan te melden.

Groetjes,
René

Hai Rene!

Wat leuk dat je ook hebt gereageerd! Ikzelf ben ook van plan begin mei richting Thailand te vertrekken. Heb al eenmaal afgesproken met twee meisjes die ik via de facebook-groep heb ontmoet! Dus misschien inderdaad handig om (tijdelijk) een account aan te maken? We hebben vrijdag 30 maart ook weer een meeting met meerdere mensen uit het forum! Misschien lijkt je dat ook wat?

Groet, Lieske

Hoi Lieske,

Ik heb weer een account aangemaakt op facebook.

zou je me kunnen toevoegen aan de groep? Ik weet namelijk niet hoe dat werkt.

Het lijkt me leuk om naar de meeting te komen, waar hebben jullie afgesproken?. Ik woon zelf in Meppel (drenthe), dus moet waarschijnlijk een stukje reizen?

Alvast bedankt

Groet,
René

Hee Guys!

Wat een plannen allemaal zeg, heel cool! Volgens mij heb ik een beetje dezelfde planning.

Mijn naam is Eline en ben 20 jaar. Ben nu 2 weken aan het reizen in het zuiden en ko phi phi is de beste stop tot nu toe en ben net aangekomen in ko tao. Blijf nog ong. anderhalve week in het zuiden en reis hierna door naar het noorden via bangkok naar chang mai (heb niet echt een planning, laat alles op me af komen). Heb al zoveel leuke mensen ontmoet! Maar lijkt me ook wel weer leuk om een stuk samen te reizen :smiley:

Jullie posts zijn alweer een tijdje geleden, zijn er al mensen nu aan het reizen in thailand? En gaan er misschien mensen naar het noorden begin mei? Ik hoor het wel :smiley:

Groetjes

Hoi,

Ik vertrek 3 mei naar Bangkok, blijf daar een paar dagen en ga dan naar Chang Mai toe.
Als je je facebook geeft, dan kan ik je toevoegen aan de groep daar, de meeste communicatie van de mensen die nu of binnenkort in Thailand zijn, gaat nu via die weg :slight_smile:

Groetjes Linda

IK wil oooook begin mei naar Thailand gaan!! voeg me even toe aub, als je dezelfde tijd naar bangkok wil vertrekken!

alvast bedanktttt…:smiley: