Hoi! Ik ben Renske, 26 jaar oud. In september 2014 wil ik gaan backpacken door Azië voor een periode van ongeveer 3 maanden. Mijn plan is om te beginnen in Thailand, en daarna door te reizen naar Maleisië en Indonesië
Het is voor mij de eerste keer backpacken en ik heb er onwijs veel zin in. De drempel om alleen te gaan ligt echter nog wat hoog, het lijkt mij veel leuker om dit avontuur met een reisgenootje te kunnen delen!
Ik zoek iemand om in ieder geval de reis mee te starten en mocht het klikken ook samen af te maken. Ik zoek iemand van ongeveer dezelfde leeftijd.
Ik ben avontuurlijk ingesteld en ga met name voor de natuur en cultuur. Elke avond feesten is niet aan mij besteedt, maar een drankje op z’n tijd is altijd gezellig. Ook kan ik erg genieten van een middagje strand (het blijft immers vakantie), zolang er niet de nadruk op ligt. Ik wil vooral veel zien en doen!
Ik heb globaal een idee welke landen ik graag wil zien, maar ik sta nog open voor allerlei ideeën en suggesties.
Mocht je interesse hebben hoor ik graag van je! Dan kunnen we kijken of er een klik is en samen plannen gaan maken!
Ik heb ook reisplannen, ik zag jou oproepje en ik dacht; daar ga ik eens op reageren!
Ik ben debbie, 24 jaar en ik wil/kan gaan backpacken eind september/begin oktober.
De volgende landen trekken mij erg aan: thailand, vietnam, cambodja, indonesie, maleisie, (eigenlijk kan ik zo nog wel even doorgaan). Omdat ik maar ongeveer 3 maanden weg kan zijn, moet ik keuzes maken;)
Ik zou graag in contact met je komen, dan ik ben ook op zoek naar iemand om de reis samen mee te maken. aangezien 2 leuker is dan 1;)
Wat leuk dat jullie ook richting Azië gaan! Ik vertrek 20 augustus voor drie maanden Maleisië, Indonesië en de Filipijnen. Misschien kunnen we wel een stukje samen doen?
Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren i.v.m. ‘spambots’ (al dan niet via informatie die door zoekmachinecrawlers worden opgeslagen). Contactgegevens kan men best uitwisselen door een intern persoonlijk bericht te sturen.
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.
Hallo merel,
Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar zelf reizen en dingen plannen. Ik wil geen vaste ‘groepsreis’ maken.
Wil jij ook door nog door andere landen van azie reizen? En wanneer was jou plan om te gaan?
Groetjes
Hoi renske,
Ik ben robbert en ik ben ook van plan voor het einde van dit jaar te gaan backpacken in azie tenminste als ik een reismaatje vind…
Ik wil graag de landen malaise tailand Cambodja Singapore en Indonesië bezoeken.
Als je het leuk mag je me een berichtje sturen…
Ik ben Pieter (29) en ik ben van 11 september tot 11 oktober in Indonesie (bali, lombok, flores) en zoek nog leuke mensen die ook gaan of hierover nadenken. Ik ben al eens geweest dus weet al een beetje de weg. Het gaat mij echt om avontuur, cultuur, natuur en leuke mensen!
Hai!
Wat leuk dat er zoveel mensen zijn met reisplannen! Ik ben ook van plan om in september 2014 richting Azië te gaan. Mijn plan was om te beginnen in Vietnam en daarna wel zien. Ik heb van mijn werk tot 1 februari vrij, dus alle tijd om het avontuur op te zoeken.
Wat zijn ieders plannen tot nu toe en vinden jullie het misschien leuk om contact te houden, zodat je elkaar misschien ergens kunt treffen? Alleen is stoer, maar met meer is gezelliger. En ik ga dan toch voor de gezelligheid.
Lijkt mij leuk om van jullie te horen.
Groetjes,
Eef
Ik wil ook graag rond September richting Azie gaan.
Het lijkt me het leukste om met iemand het avontuur aan gaan.
Indonesië of Vietnam lijken me erg mooi.
Hey allemaal,
Ik ben Justin, 21 jaar en in september ben ik ook van plan mijn roots terug te vinden in indoland. Ik ga ip solo 3- 6 maanden maar af en toe een tijdje samen reizen lijkt me wel gezellig aangezien ik nog nooit ben wezen backpacken. Dusja lijkt me leuk om in contact te komen ofzo?