bump
Hoi, ik ben Hester, 24 jaar en kom uit Groningen en wil rond augustus/september weer gaan reizen. Vorig jaar heb ik twee maanden gereisd door Indonesië, Maleisië en Thailand. Ik ben toen begonnen met een reisgenootje die ik ook via deze website heb ontmoet en heb de laatste 4 weken alleen gereisd. Samen met iemand reizen vind ik toch het gezelligst! Ik wil erg graag meer van Indonesië en Thailand zien maar wil ook nog naar Cambodia, Laos en Vietnam. Vorig jaar heb ik vanwege het slechte weer niets van het zuiden van Thailand gezien en hier wil ik nog erg graag heen. Ik hou van cultuur snuiven maar ook erg van natuur. Ook vind ik het heerlijk om tussendoor regelmatig te relaxen op het strand. Veel uitgaan is niet aan mij besteed. Af en toe een drankje/feestje vind ik leuk maar dat is niet waar het reizen voor mij om draait. Ik sta ook open voor andere landen. Is er iemand die in Augustus weg wil? Mijn plan is om zo’n 2 maanden te gaan reizen.
Groetjes Hester
Hoi Hester, klinkt goed!
Wil je perse in augustus gaan? Zelf ga ik midden september.
groetjes
Hoi!
Vanwege werk wil ik/ben ik genoodzaakt om echt rond augustus weg te gaan.
Groetjes Hester
Hallo,
Mijn naam is Marleen en ben 26 kom uit Overijssel. Mijn plan ligt er om rond 22 september te vertrekken naar Indonesië en dan naar Borneo en Maleisië en van daaruit terug vliegen. Natuur cultuur avontuur hapje drankje dagje strand. Ik ben voor alles in. Sowieso wil ik de oerang oetans zien haha.
Heb ongeveer 4 a 5 weken, heb al backpack reizen gemaakt t is zo mooi! In Indonesië begin ik graag rondom bali daar zijn nog mooie eilanden.
Zou leuk zijn om samen te reizen!
Hoi!
Ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenootje en vind het ook prima om in september te vertrekken. Zelf wil ik graag naar (zuid)Thailand, Vietnam, Laos en Cambodja gaan maar ik sta open voor allerlei suggesties! Waar te beginnen maakt mij niet zoveel uit!
Groetjes Hester
Ik heb je even een PB gestuurd :dag:
Hoi iedereen,
Ik zit ook met deze plannen voor het najaar. Ben juist afgestudeerd en 22 jaar.
Ik ben erg avontuurlijk aangelegd en wil graag zoveel mogelijk dingen zien en doen.
Vorig jaar heb ik met een andere vriendin een interrailtrip door Europa gedaan,
maar zij werkt nu dus ben ik op zoek naar een ander ‘maatje’ of maatjes.
Behalve Marokko, ben ik nog nooit buiten Europa geweest, dus ik zou het wel fijn
vinden om niet onmiddellijk helemaal alleen te vertrekken. Ik weet wel dat je daar
sowieso veel mensen tegenkomt en het kan zijn dat de wegen splitsen na een
tijdje, maar in het begin zou ik toch graag samen met iemand vertrekken.
Ik heb een bepaald budget voor ogen en ik kom terug als het op is. Het doel is ter plaatse
een afweging maken tussen budget en avontuur.
Groetjes,
Jade
Nou Jade,je mag wel rekenen voor 3 maanden Azië dat je minstens een budget moet hebben van 3000 euro!
Hoi Hester,
Nou geen vuiltje aan de lucht om op vakantie te gaan naar Thailand,alleen moet je volgende steden in het diepe zuiden vermijden zoals Yala, Pattani,Narathiwat en Songkhla kan je best wegblijven (Moslim extremisten die vechten tegen het Thaise leger)
Hoi allemaal,
Zijn er nog reizigers die in september willen vertrekken naar Thailand. Ik wil graag rond de 1e van de maand vertrekken en dan 3 weken (kan helaas niet langer) rondreizen door Thailand. Indien er nog gezellige mensen zijn die met mij mee willen (kan ook slechts 1 of 2 weken zijn) dan hoor ik dat graag.
Ik ben Katja en ben 21 jaar. Afgelopen juli ben ik HBO afgestudeerd in Bedrijfseconomie en ga vanaf oktober aan het werk.
Ik hoor graag van jullie,
Katja.
Hoihoi ik ben vandaag aangekomen en blijf tm 23 sept. Ga ook nog naar laos en cambodja maar lijkt me leuk om contact te houden:)
Groetjes hester
Ik zal de eerste week van Oktober voor onbepaalde tijd richting Azië gaan en zal beginnen in Bangkok, om vervolgens door Thailand naar Laos,Vietnam,Cambodja,Maleisië,Indonesië,Australië en nieuw Zeeland te reizen…
Nog meer mensen die mee willen liften?
Stuur gerust een PB!
**Wieben ik?
**
Ikben Edwin 26 jr een enthousiaste/spontane/sociale/ persoon. Met praktische ensportieve instelling. Die een open persoonlijkheidheeft en een mensen mensentype is. Verder ben ik een creatief denker met een nieuwsgierige enavontuurlijke/reislustige houding. Ik ben erg van het spontane leven!
lijkt mij leuk om met elkaar in contact te komen
Groetjes edwin
Dat is toevallig
Hey Iedereen,
Ik ben een super last minute vakantie aant plannen. Mijn voorkeur gaat uit naar Thailand of Indonesië. Ik heb nog niks geboekt en kan reizen van 1 tot 24 september…ik zie dat meerdere van jullie begin september richting Thailand gaan… Met een reisgenoot(jes) is het toch altijd wat aangenamer… Mensen begin september ook in Bangkok om een reis verder te plannen?!
Feel free to contact…
Groetjes Raoul (27)
Via Wereldwijzer app
lijkt mij leuk raoul misschien kunnen we een meeting doen in nederland en afspreken? ik heb ook intresten in deze landen.
gr edwin
Hey Edwin, leuk idee alleen ga ik dat op deze korte periode niet redden… Misschien in Thailand? Wanneer vertrek je en naar waar precies?
Groet Raoul
Via Wereldwijzer app
Hoi!
Ik ben ook van plan om in september voor zo’n 3 weken door Thailand te reizen. Nog iemand die een reisgenootje zoekt? Ik ben 22 jaar en studeer psychologie.
Hopelijk hoor ik nog iets :-).
Groetjes,
Sarah