Reisgenootje gezocht september 2013 (liefst Azië)

Hee reizigers,

Ik ben op zoek naar een reisgenootje om in september voor +/- 3-4 weken mee rond te gaan reizen. Ik heb in principe vanaf 10 september vakantie.
Mijn voorkeur ligt in Azië. Ben zelf afgelopen januari gaan backpacken in Thailand voor 4 weken wat me heel goed is bevallen :slight_smile:

Zal even kort wat over mezelf vertellen: Ik ben Irene en ben 24 jaar. Ben sinds een paar jaar verpleegkundige in het ziekenhuis en sinds kort ook in de thuiszorg. Ik woon in een appartementje in Eindhoven. Ik hou van avontuurlijke reizen waarin er veel cultuur opgesnoven kan worden :wink: Ik ben flexibel qua reisplannen.

Mocht het je iets lijken laat maar weten.

Groetjes,

Irene

Hoi Irene, mocht je van plan zijn weer naar Thailand te gaan en misschien deels samen wilt reizen of uitstapjes oid te maken dan hoor ik graag van je. Ben zelf van plan 7 of 8 september richting thailand te gaan om 3 weken rond te reizen.

Groet, Niels (32)

Hoi Niels, leuk dat je reageert. Ben al in Thailand geweest dus ga liever ergens anders heen. Groetjes

Hi Irene! ik zelf ben nog maar 18 (ja nog een beetje jong, maar best redelijk zelfstandig) en neem een tussenjaar van school. Ik wil ook in die periode gaan reizen, zelf had ik voor september Interrail in mijn achterhoofd. Maar ik wil zowiezo ook naar Azië. en Waarom dan niet dan? Ik zelf heb al dingen onderzocht over olifanten vrijwilligerswerk in India of Thailand (alle 2 super stoer). Maar als jij leuke plannen hebt, over packpacken voor een paar week daar… leuk! ik hoor graag. Groetjes,

Hee meid. Ik zou graag naar Maleisië gaan of Vietnam of China. Wat spreekt jou aan? Ik kan ongeveer vanaf 10 september. Groetjes

Hey Irene,
Misschien heb jij al een plan getrokken
Ik ben pranita ben 28 jaar.ik ga in 14 september voor een maand naar india,het liefst wil naar het zuiden reizmisschien lijkt het jou leuk,gr pranita

Mij spreekt alles aan!!! voornaamelijk Vietnam en Thailand !! en wil je echt gaan backpacken, geen 1 avond op de zelfde bestemming? hoe zie je dat voor je? :smiley: xx

Ik ga nu waarschijnlijk vrijwilligerswerk doen in Afrika, totaal iets anders dus :wink:

Hallo!

Ik ben 28 en zoek ook nog een reisgenootje voor vanaf half september 3 tot 3,5 week.
Lijkt het je leuk om even te emailen of vind je 28 te oud?

Gr. Natascha