Mijn naam is Inge en ik ben 24 jaar oud.
In de laatste week van oktober en in de eerste 2 weken van november heb ik vakantie en ben van plan om een reis te gaan maken voor 3 weken richting Azië. Nu ben ik op zoek naar een reismaatje om samen mee te backpacken. Ik ben al eens eerder een maand in Thailand geweest. Mijn voorkeur gaat uit naar Vietnam maar andere landen zijn ook welkom Dus ben je in die periode in Azië of zoek je ook een reisgenoot…?? Ik hoor het graag van je!
Hoi Inge,
oktober/november ga ik 4 weken in SE-Asia rondreizen…de eerste 2 1/2 week met een vriend in Thailnad, maar daarna reis ik vooralsnog alleen door per trein naar Malaysia en uiteindelijk Singapore.
Doei, Frans.
Heb je een beeld waar je heen wilt? Ik ben van plan om (ongeveer) in die periode ook 3 weken te gaan backpacken. Liefst China, maar wellicht ook andere streken in Asia. Vorig jaar ben ik al wel in Vietnam geweest en dat persoonlijk tegen vond vallen.
Ik heb momenteel de intentie om naar Shanghai en het zuiden van China te gaan, maar nog niets staat vast…
Wellicht kunnen we het een en ander combineren. Ik ben zelf 28 jaar, levensgenieter, actief en sta positief in het leven.