Reisgenoot m/v gezocht voor ZO-Azie

Hey Hallo,

Ik ben van plan deze zomer max. 4 weken rond te trekken in ZO Azie.
Periode: vermoedelijk in september, maar kan hier waarschijnlijk
nog wel iets mee schuiven.
Denk aan de volgende landen; Laos/Cambodja en/of Vietnam of
India en/of Nepal, maar niets ligt vast en alle is uiteraard bespreekbaar…

Ik zoek dus een reismaatje(s) om samen rond te reizen (backpacken),
V/M of leeftijd maakt niet uit.

Heb je interesse… let me know!!!

Groet, Frank

He Frank,
Ben 2 jaar geleden in Laos geweest, is erg goed bevallen en wil eigenlijk in september/oktober naar Cambodja en Vietnam voor 3 weken. Ik kan alleen gaan, maar met iemand anders kan ook leuk zijn. Wat voor type backpacker ben jij?
Tessa

Hey hallo Tessa,

Leuk dat je reageert en interesse hebt!
Ik heb voorheen een aantal georganiseerde reizen gedaan (was super) maar wil nu toch iets anders en backpacken is volgens mij je van het.
Het lijkt me heerlijk om ongedwongen en op je eigen tempo van het authentieke land en de bevolking te genieten. Indien mogelijk overnachten bij mensen thuis of in kleine hostels (mischien een keer een luxer hotel er tussendoor) , maar dat maakt me eingelijk helemaal niet uit!
Wel degelijk rekening houden met je mede reiziger(s) maar als de insteek/mentaliteit het zelfde is zal dat geen probleem zijn. Dus waarschijnlijk zal wel een redelijk relaxte backpacker worden!
Hoelang ben je in Laos geweest en wat voor backpacker ben jij eigenlijk?

Groet, Frank

Hoi,

Ik ben zelf in India van 1 mei tem 31 juli. Moesten jullie toevallig je reisplannen vervroegen, laat het me dan weten!
Ik plan rond te reizen in Noord-Indië (Ladakh), met de rugzak maar het hoeft niet elke dag heel low budget te zijn. Een trekking in de Himalaya is zowat het enige dat voorlopig op mijn programma staat. I like to go with the flow!

Groetjes,
Liesbet

Hoi Liesbet,

Leuk dat je reageerd!

Het zal waarschijnlijk toch rond septemer worden maar mochten de plannen wijzigen laat ik het je zeker weten.
Wat een luxe zeg 3 maanden, heel veel plezier!!!
En “go with the flow” is wel iets wat me aanspreekt.

Groet, Frank

Dag Frank,

Bedankt voor het antwoord en veel plezier met je reis!

Groetjes,
Liesbet

hoi frank

Ik heb interesse. Ik ben vanaf half september 3 weken vrij en ben op zoek naar een reisgenoot. Ik heb in het verleden georganiseerde reizen gemaakt en 2 jaar geleden een keer met een vriend op de bonnefooi gebackpackt. Dat is me heel goed bevallen. Georganiseerd is ook leuk maar zelf alles bepalen en bekijken is geweldig. India/nepal ben ik al eens geweest maar wil er heel graag nog eens heen. Heeft veel indruk gemaakt. Vietnam/laos lijkt me ook heel mooi. Laat me weten als je nog interesse hebt.

gr janet

Ha die Frank,

Ik ben van plan om eerst een paar weken vrijwilligerswerk te doen in India en daarna in ieder geval een maand te gaan backpacken met het ultieme vrijheidsgevoel maar ook met alle dingen die frustreren en die je samen kan overwinnen. In je eentje is dat in Zuid-Oost Azië toch een stuk lastiger. India is trouwens heel erg groot, misschien een beetje teveel van het goede om naar andere landen te gaan. Maar misschien is dat ook haalbaar…Heb je inmiddels al een reiskameraatje?
Sept. zou ok zijn, maar wellicht kan aug. iets beter uitkomen. Hangt even van dat vrijwilligersproject af.

Leuk als je even reageert…By the way, hoe oud ben je eigenlijk???

Hoi Janet

Ja, ben nog steeds op zoek naar één of meer reisgenoten.
Heb wel al contact met iemand maar dan gaat het een heel ander
land worden en mijn voorkeur voor dit jaar gaat toch uit naar een
van genoemde landen. Dus ja heb nog steeds interesse.
voor eventuele verdere afspraken kunnen we denk ik het beste even
rechtstreeks mailen?

groet, frank

Hee Ester,

Lijkt me wel interessant dat vrijwilligerswerk, weet je al wat je gaat doen? Helaas heb ik de tijd er niet voor.
Als het bekend is in welke periode je het vrijwilligersproject gaat doen laat het dan even weten.
als het uitkomt kunnen we dan evenrueel samen of in een klein groepje reizen.

Hee Frank,

Ben ook van plan om dit jaar naar een van deze landen te gaan.
Ik moet mijn vakantie nog plannen maar als ik in de zelfde periode
vrij kan krijgen heb ik zeker interesse. Als mijn vakantie is ingepand
zal ik je het zo snel mogelijk laten weten.

Greetz,

Marloes

Hoi Marloes,

Leuk dat je reageerd!
Welke landen hebben je voorkeur?
Ik hoor het wel als je vakantie bekend is!

groet

Hey Frank

Sorry maar mijn plannen zijn gewijzigd, prive omstandigheden (positief) :slight_smile:
veel fun en geniet er van.

greetz Marloes

Hai Frank,

ik heb misschien een onbeleefde vraag. Het zou niet van belang moeten zijn, maar voor mij is dat wel. Hoe oud ben je?

Groetjes Maartje.

Hee Maartje

sorry voor de late reactie op je berichtje.
je mag best vragen naar mijn leeftijd helemaal niet onbeleefd,!
ik ben 43 jaar.
Grt. Frank

Hoi Liesbeth,

zag jou reactie staan. Ik ben van 17 juli tot 22 augustus in India en ik vloeg op Delhi. Ik ben een 22-jarige studente culturele antropologie uit Nijmegen en erg geïnstesseerd in -uiteraard!- cultuur en religie, maar ook natuur staat op mijn verlanglijstje. Ik weet niet of jij ondertussen al een reisgenootje hebt gevonden? Het lijkt mij erg leuk om (een gedeelte) samen te reizen.

groetjes,
Lieke
[EMAIL=“liekezand8@hotmail.com”]liekezand8@hotmail.com