Hallo allemaal!
Ik ben bijna klaar met mijn studie (Ik ben 23, bijna 24) en wil daarna heel graag gaan reizen. het lijkt me leuk om dit met een reisgenootje te doen of met een groep. Mijn plan is om ongeveer eind september t/m eind december te gaan rondreizen in Azië. Ik ben niet aan een vaste vertrekdatum gebonden en zou ook nog langer weg kunnen.
Mij lijkt het leuk om naar Thailand, Indonesië (Bali) te gaan en misschien nog door te reizen naar anderen landen zoals Nepal en India. Het lijkt me ook erg leuk om voor een korte periode vrijwilligerswerk te doen en om een meditatie cursus te volgen. Ik heb nog geen concrete plannen en sta open voor andere ideeën. Het lijkt me erg leuk om samen de route te plannen.
Heb jij ongeveer dezelfde plannen, dan lijkt het me leuk om in contact te komen! 
Groetjes,
Wickie
Hee Hee,
Ik zie dat je leuke plannen hebt om te gaan reizen! Ik wil ook erg graag weg en kan vanaf half oktober a eind oktober… wil ook 3 a 4 maanden weg en lekker genieten van alles… zoals feesten, zon zee strand, cultuur en van alles en nog wat… Thailand lijkt me zoiezo super en verder heb ik niet echt een voorkeur! Ik ben zelf 21 jaar oud en woon in noord holland…
Als je contact met mij op wil nemen kan je het beste een mailtje sturen naar [EMAIL=“renate_schouten@hotmail.com”]renate_schouten@hotmail.com Ik hoop van je te horen!!!
Groetjes Renate
Hey Wickie,
Ik ga dit jaar ook voor langere tijd op pad (6-8 maanden) Ik start in Nepal op 9 september. (dat staat wel vast aangezien ik mijn ticket al geboekt heb)
Voor de rest ben ik flexibel qua landen (wel staan Thailand, Laos en Cambodja op mijn verlanglijstje) ik zou ook graag vrijwilligerswerk willen doen.
Indien je rond die koers ook richting Azië gaat en het starten in Nepal ook wat lijkt, dan hoor ik het graag van je!
Groeten,
Mark