Dag allemaal,
Ik heb dit jaar (na mijn vwo) besloten een tussenjaar te nemen, en ik ben van plan naar Azië te gaan. In januari 2011 ga ik 3 maanden vrijwillig Engelse les geven in Nepal en vanuit daar wil ik dan verder gaan reizen. Ik wil in elk geval naar Thailand (waarschijnlijk ga ik mijn terugticket vanuit Bangkok boeken) en Vietnam, maar ik sta open voor andere dingen en ideeën!
De reden dat ik een reisgenoot zoek is omdat mijn vrienden óf ergens anders heen gaan óf zijn gaan studeren. Bovendien vind ik het leuk om weer eens wat andere mensen te ontmoeten, dat lijkt me veel spannender.
Iets over mijzelf:
Ik ben nu bijna 19 (2 weekjes) en heb net mijn vwo diploma gehaald. Ik heb mijn hele leven in Utrecht gewoond. Ik ben heel sociaal, sportief en avontuurlijk en een uitgaanstype. Deze reis zie ik als een grote uitdaging, omdat ik in het dagelijks leven altijd alles goed en op tijd regel, en in mijn reis van plan ben om het allemaal z’n gangetje te laten lopen.
Ik ben op zoek naar iemand tussen de 18 en 25, met ongeveer dezelfde reisplannen en interesses!
Dus, laat vooral iets van je horen als jij deze persoon bent.
Groetjes,
Hilde
:chin: