Hallo,
Ik ben momenteel aan het afstuderen(Vrijetijdsmanagement) en mijn trip aan het plannen.
Mijn plan is om vanaf november 2010 voor 3 a 4 maanden door Azië te reizen, vervolgens van boven naar beneden door Australië (3 maanden), New Zeeland een maand en dan 3 maanden door Midden Amerika.
Ik heb in 2009 een half jaar op Lanzarote gezeten, een klein beetje Spaans geleerd en vooral veel plezier gemaakt.
Nu zoek ik (een mannelijk) iemand die dezelfde plannen heeft als mij en ook nog alleen is, maar niet alleen wilt reizen.
Ik ben een spontane meid dus als je contact met me opneemt, zal ik je niet negeren. Ik hoor het graag!!!
Adiòs
hey, ik las je berichtje. Ik ben ook aan’t kijken voor reizen richting azie, australie en nieuw-zeeland. "k wil weer’s wat anders doen dan werken! Je geeft in je advertentie aan dat je met een man wil reizen, toch dacht ik’k reageer erop! Voor de verdere informatie, ik ben 25 jaar en werk momenteel in de jeugdpsychiatrie.
groetjes,
Charissa
Hoi Charissa
Leuk zeg van je plannen! mijn voorkeur gaat idd uit naar mannen, maar het betekent niet dat ik persé met een man ga reizen. Ik zoek iemand die qua interesses en persoonlijkheid op mij lijkt zodat er samen gereisd kan worden. Het blijft een moeilijke zaak he om iemand te vinden. Jij hebt zelf wilde plannen en eigen ideeen en voorkeuren, toch wil je niet alleen dus dan moet je nog eens iemand vinden met dezelfde ideeen en iemand waarvan je denkt…daar kan ik een hele tijd mee zijn.
Ben je al een eerder op reis geweest? En hoe lang zou je precies weg willen?
groetjes
Hola,Beunos noches
Zag je verhaal staan op de website .
En dat klonk erg goed. ik kan nu een lang verhaal type maar dat doe ik niet .dus stuur ik maar even me hotmail [EMAIL=“daniel_van_baalen@hotmail.com”]daniel_van_baalen@hotmail.com laag streepje in het midden van me e-mail trouwens als je het niet kan zien . Hoor graag van je Chau daniel