Ik wil volgend jaar een geweldige reis maken naar Azie, Nieuw Zeeland en Zuid Amerika (andere ideeen kunnen ook) :wereld:
Mijn plan is om eind 2009 te vertrekken en minimaal een half jaar weg te blijven.
Maar nu is er niemand in mijn omgeving die graag mee zou willen. Denk jij JA! dit wil ik ook…en ben je tussen de 20-30… Wil je net als ik meer van de wereld zien, reageer dan!
Ik ben in december 2009 klaar met mijn studie en wil dan begin januari vertrekken. Azie en Zuid Amerika lijken me erg interessant om naar toe te gaan. Maar Australie en Nieuw Zeeland liggen ook in mijn planning.
Vorig jaar ben ik 10 weken op reis geweest naar o.a. Fiji en Nieuw Zeeland. Nu trekt Australie me erg aan en omdat ik dan toch in de buurt ben wil ik eigenlijk ook nog een tijd doorbrengen in Nieuw Zeeland. Was daar zo mooi! Bij mij in de buurt is niemand die tijd heeft. En met z’n 2en is veel leuker. Vooral omdat het nu nog een tijd duurt is er genoeg tijd om samen plannen te maken.
Ik ben 23 jaar en zit in mijn laatste jaar van journalistiek. Ik ben erg reislustig en vind het leuk om er op uit te gaan. Zo nu en dan een dagje strand is oke. Maar veel ondernemen en activiteiten doen ben ik erg voor in.
Ook ik ben van plan om vanaf november 2009 op reis te gaan, Nieuw Zeeland, Australie en Azie. Voor ongeveer 5 maanden. Misschien goed om contact te houden!
Vanaf september ben ik zo vrij als een vogeltje. Heb dan mijn CMVdiploma in m’n zak! Wilde eigenlijk gelijk door naar culturele antropologie aan de uva, maar heb toch besloten om lekker weg te gaan.
Ik ben 21 jaar, en ook zéeeer reislustig. Heb begin dit jaar een half jaar in Senegal gewoond en stage gelopen. Daarna nog een maand door Mali gereisd. Heb zelf veel door europa gebackpackt, naar Thailand geweest.
Ik hou van low-budget reizen, niet de meest luxe omstandigheden, ontmoeting met de lokale bevolking, kunst&cultuur, actief, maar soms ook een dagje rollend op een grasveld/zandbank doorbrengen.
Het lijkt me geweldig om naar Midden,- en/of Zuid-Amerika toe te gaan.
Laten we contact houden! Misschien ook met de ander meiden die gereageerd hebben!
Hier nog iemand die graag naar OZ en NZ wil! Ik ben 21 jaar en (als het goed is) in juli afgestudeerd. Ik zit er aan te denken om dan een aantal maanden een stukje van de wereld te ontdekken.
Veel leuker om dat met iemand samen te doen dan alleen natuurlijk Maar lastig om een reisgenootje te vinden, al m’n vrienden hebben of een relatie of zijn druk met werk/studie…
Dus daarom kijk ik hier wat rond, je weet maar nooit