Reisgenootje voor Nieuw Zeeland, Azië of andere leuke landen gezocht :)

Heee allemaal,

Ik ga ervan uit dat ik nu mijn vwo-diploma heb gehaald :slight_smile: en nu ben ik van plan om een tussenjaar te nemen. Ik wil graag in oktober ongeveer vertrekken naar Nieuw Zeeland. Zuidoost-Azië trekt mij ook heel erg, maar ook andere delen zoals Zuidafrika, Australië, heel Azië en Zuid Amerika lijken me geweldig.

Ik ben avontuurlijk, erg sportief en ik hou van gezelligheid. Ik wil heel graag zoveel mogelijk van de wereld zien, maar ik heb nog niet helemaal een plan, dus ik sta overal voor open, want echt alles lijkt me leuk.
Ik zou erg graag willen (wind)surfen en een trekkingen maken en zo optimaal genieten van de vrijheid.

Het is natuurlijk gezelliger en ook minder eng om zo’n reis (gedeeltelijk) samen te maken. Ik sta overal voor open, en ik zou het leuk vinden om verschillende plannen te bespreken :slight_smile:

Dus stuur me een berichtje als het je leuk lijkt, facebook is misschien net zo makkelijk.

Groetjes Mandy Schepers

Heey meid!

Ik heb de zelfde plannen! Ik vind het persoonlijk ook eng om alleen te vertrekken.
Ik zoek je even op op fb en laatje een berichtje na!

Veel liefs
Lemmens steffi

Hoi Mandy!

Mijn plannen voor aankomend jaar lijken erg op die van jou! Ik wil graag naar meerdere bestemmingen reizen om zoveel mogelijk van de wereld te kunnen zien.

Het lijkt me leuk om verder te praten over mogelijke reisplannen!

Groetjes,

Tirza