Ik ben Nathalie en ben 21 jaar jong/oud. Mijn planning voor dit jaar is om eens wat landen van Europa aan te doen, doormiddel van Interrailen. Zelf zit ik te denken aan de landen Spanje, Portugal en Italië en eventueel nog andere landen erbij.
Het is natuurlijk een leuk vooruitzicht maar alleen gaan is ook niet alles. Ben je geen strandhanger, hou je van cultuur en dergelijke dan is het misschien leuk om samen te gaan.
Zelf zit ik eraan te denken om in april of mei te vertrekken. Lijkt je dit leuk laat dan iets van je horen.
Hoi Nathalie, het lijkt me best leuk om mee te gaan alleen zijn de maanden die je zou willen voor mij wel erg vroeg en ik weet niet hoelang je weg wilt? Dus het lijk me leuk maar niet die maanden in ieder geval ik weet niet of je eventueel later in het jaar zou willen anders is het natuurlijk wel jammer. Laat maar ff weten als je wil.
Ik ben Wendy, bijna 25 lentes jong en op zoek naar een reisgenootje om Europa door te trekken. Vooral Oost- en Zuid-Europa spreken me aan. Liefst wil ik nog in mei vertrekken, en dit gedurende een aantal maanden. Mijn reactie is nogal wat van de late kant, maar moest je toch nog interesse tonen, laat dan gerust iets weten! Alvast bedankt!