Reismaatje gezocht

Hey,
Ik ben Margot 18 jaar en op zoek naar een leuk reismaatje om een variërende backpackreis van 4 weken tot 3 maanden mee te doen. Vorig jaar heb ik besloten na de havo besloten een tussenjaar te nemen. Momenteel heb ik verschillende banen, ik pas op kinderen, ben barista en ik werk als social media promotor voor IDEA. Best veel door elkaar heen dus een goed excuus om een rondreis te maken ;).
Het idee is nog maar pril omdat ik eerst van plan was in London als au pair te werken. Omdat het idee nog maar net ontstaan is ben ik nog een beetje aan het zoeken naar leuke locaties. Maar als jij al een reisplan hebt dan kijk daar ook al te graag naar.
Ik sta open voor een hoop ideeen, activiteiten en verschillende locaties. Dus mocht je interesse hebben stuur dan vooral een berichtje dan kunnen we wat meer informatie uitwisselen!

Hey Margot!
Wat vet dat je wil gaan backpacken :slight_smile:
Ik ben zelf ook opzoek naar een leuk reismaatje om een bijzonder avontuur mee te beginnen.
Mijn plan was om in Zuid-Oost Azië te gaan rondtrekken vanaf Maart/April.
Indien dit ook jouw plan was, lijkt het me leuk een keer wat af te spreken om te kijken of het klikt.

Vriendelijke Groetjes,
Jelle

hoi margot!

ik ben maartje, ook 18 jaar, en ik ben van plan om in juni/juli/augustus te gaan backpacken in europa.

op dit moment weet ik nog niet zeker of ik volgend jaar ga studeren, of een tussenjaar neem, maar ik wil iniedergaval reizen op dit moment.

ik ben van plan een interrail pas te kopen waarmee je 5/7/17/22/30 dagen vrij door europa kan reizen (trein), en verschillende landen te bezoeken. ik houd wel van festivalletjes, of gewoon rondstruinen en ervaringen opdoen in de zon :zon02:. data staan nog open, landen ook. ik heb wel een paar landen die ik graag zou bezoeken maar niks* moet.* als je deze zomer nog wilt reizen hoor ik het graag… ik wil liever niet alleen en liever ook niet met iemand die 20 jaar ouder is.

vriendelijke groetjes,

Maartje