reisgenoten gezocht voor 2-3 weken backpack

Helloo people

Ik wil dit jaar van juli tot augustus 2 of 3 weken gaan backpacken in Europa. Zijn er hier mensen die mee willen?? :smiley: Het lijkt mij leuk om met een groep van 4 ofzo te gaan rondreizen van hostel naar hostel

Ik heb eigenlijk weinig eisen, als ik maar niet op 1 plek verblijf maar lekker veel te zien krijg en veel meemaak. Activiteiten vind ik ook super, dus als je wilt raften of iets dergelijks dan krijg je mij zeker wel mee!!

Qua land(en) lijkt mij op dit moment Oost Europa wel mooi. Vooral Montenegro , dat schijnt echt een supermooi land te zijn en nog niet zo bomvol met toeristen :slight_smile:
Maar als jij nog andere landen aan te raden hebt sta ik daar ook voor open!

Nog even wat info over mij; ik ben een meid van 21 jaar, studeer een HBO opleiding, woon in Utrecht en houd van gezelligheid en veel uitdagingen. Kun je je hierin wel vinden stuur maar een reactie :slight_smile:

Groetjes, Jacky

Hoi Jacky!

heb je al reacties gehad? het lijkt me leuk om in contact met je te komen.
ik wil de laatste van juli en de eerste twee weken van augustus ook richting oost-Europa gaan ( met de auto) kijk eens op mijn profiel naar mijn berichtje en als het je leuk lijkt stuur een berichtje!

Groetjes, Liza