Deze zomer wil ik richting Oekrainie, Roemenie, Bulgarije en Moldavie… Juli/ begin augustus en zoek dus reisgenoten. Interesse
?
Hi!
Misschien kun je wat meer over jezelf vertellen? Hoeveel reisgenoten je zoekt, waarom je die kant op wil van europa, hoelang etc.
![]()
Ben 21, studente in Utrecht. Mijn vriendinnetjes/ clubgenootjes hier gaan al eerder op vakantie maar dat kwam mij niet uit en ik wil niet weer naar zo’n standaard beachmaster-bestemming, omdat ik dat de afgelopen 4 jaar al gedaan heb. Aantal reisgenoten maakt me niet zoveel uit, stuk of 3,4,5 en dan m/v. En dan richting Roemenie, Ukraine, Bulgarije etc. voor een weekje of 2/3?
Hoi!
Ben je nog op zoek naar een reisgenootje?
Ik (v), ook 21 en studente in Utrecht, heb gister nogal spontaan besloten dat ik ook zoiets wil gaan doen! Desnoods alleen, maar met andere mensen is gezelliger en toch wat veiliger…
Ik hoor het wel!
Hooooi,
Ik was van plan om een lowbudget roadtrip met auto en tent door europa te maken en op zoek naar reisgenootjes… Tot mijn verbazing zie ik heel veel mensen die in augustus weg willen… Miss een idee om met z`n allen te gaan?? Al dan wel of niet met de interrail… Laat maar wat horen als je intresse hebt en/of al genoeg reisgenootjes…
P.s. Je landen staan bij mij ook hoog in de verlanglijstje:)
Groetjes jorgos
Hoi! hoe staat het met jullie plannen? Wie weet er trouwens hoe het werkt met boeken en dat soort (niet onbelangrijke ;)) zaken?
misschien een keer kijken of de plannen overeen komen? groetjes Debbie
Hoi Debbie,
Waar wil je heen deze zomer en op welke manier?
Ik heb in principe geen concrete plannen nog (want nogal spontaan bedacht) maar zou een beetje low budget een paar weken door Europa willen reizen binnenkort.
Heb je al een reisgenootje?
@ Jorgos: ik stuur je even een prive berichtje ![]()
O, dat lukt op 1 of andere manier niet (internet op je telefoon is niet alles)…
Ik vroeg me af wat je plannen waren, hoeveel reisgenootjes je al hebt verzameld en of je iets meer over jezelf zou kunnen vertellen! ![]()
Groetjes,
Karen
hey Karen,
Op dit moment ben ik het allemaal aan het bedenken en heb met een paar mensen op dit forum het erover gehad. Het zijn eigenlijk een paar opties: met de trein (interrail) of auto (tent/hostels). Wil iig wel graag wat zon meepakken, verder ben ik makkelijk ![]()
En jij?
groetjes, Debbie
Hoi Debbie,
Ik ben ook geheel voor zon :zon02: !
In principe heb ik geen voorkeur voor landen, sta overal voor open, maar wil wel andere dingen zien en doen dan bij een standaard zon-zee-strand-vakantie. Dat heb ik tot nu toe wel genoeg gedaan…
Interrail trekt me wat meer dan rondreizen met de auto, maar als we met een leuk groepje zouden gaan en het klikt, vind ik de auto ook geen probleem. Ik had inderdaad ook het plan om te overnachten in een tent/hostels.
Maar ik zoek dus nog mensen om mee te reizen! Aangezien vriendinnen met vriendjes gaan, of geen geld hebben, of net afstuderen etc. Alleen reizen is ook nog een optie, maar zou het gezelliger vinden om met iemand/mensen te gaan!
Groetjes,
Karen
Mie too Karin
Hebben jullie een idee qua kostenplaatje?
Hoi allemaal,
Als jullie de planen niet van de grond kunnen krijgen dan kunnen jullie ook mee aankomende donderdag (22ste) naar Scandinavie.
Ik en nog twee medereizigers (gevonden via reissites) gaan interrailen. Van Hengelo naar Kopenhagen, naar Trondheim, naar Oslo etc. We vertrekken 22 juli en komen 2 augustus terug (maandag).
Wij zijn op zoek naar nog een leuke vierde reisgenoot! Wel een gezellige!!! Haha.
Wij zijn: Man 29, Man 23, Vrouw 23.
Geen geregel, gewoon ja zeggen en we hebben z.s.m. contact zodat we alle vier klaar staan donderdag! Wij zijn entousiast!
Voor interesse z.s.m. reageren. Niet denken dat het niet haalbaar is, we zijn allemaal nog in de beginfase van het regelen ![]()
Ben benieuwd! Groetjes, DC
Kostenplaatje:
- Globall pass; EUR 250 (in 22 dagen tijd 10 reisdagen mogelijk)
- Overnachtingen; 10 x EUR 25,- = EUR 250,- (1 keer overnachten we bij een kennis van een van de reizigers thuis)
- Eten en drinken; 11 x EUR 20,- = EUR 220,-
Totaal EUR 720,-
Mooi samengevat, nu nog die enthousiaste vierde persoon! ![]()
DC
DC, mij lijkt het een ontzettend goed idee… Ik kan! Heb je al een prive berichtje gestuurd ![]()