Volgens mij sta ik al in het lijstje, had van de week mail gehad! Ik kan in augustus, weet niet hoe de rest zit? :zon02::vak02::wereld:>>>
Hallo allemaal,
Eindelijk, mensen met dezelfde ideeën om er een ontzettend mooie zomer van te maken! Ik zal me even voorstellen: ik ben Janine, 19 jaar en hoop in september te beginnen met mijn studie geneeskunde. Ik zou heel graag van de zomer 3 á 4 weken door Europa willen interrailen om daarbij te genieten van zowel alle mooie dingen die er te zien en doen zijn, als van het uitgaansleven en de heerlijke terrasjes. Ik zou ook het ook ontzettend leuk vinden om een of enkele dagen Sziget mee te pakken als dat kan, maar in principe staat alles qua bestemming nog open voor mij (voorkeur ligt wel bij oost/centraal-Europa aangezien ik landen als Frankrijk, Spanje, Portugal en Italië al meerdere malen heb gezien).
Ik stuur mijn e-mailadres ook meteen even door aan Rachel. Zou het erg leuk vinden om met een groep af te spreken om te kijken of er mensen tussen zitten die met mij deze reis zouden willen maken! ![]()
Groetjes,
Janine
Het lijstje met geïnteresseerden wordt steeds groter zo te zien!
Ik had de laatste tijd 2 examens aan m’n hoofd, dus had last van radiostilte. Maar ben natuurlijk nog steeds geïnteresseerd!
Mijn e-mail adres is [EMAIL=“djagovers@hotmail.com”]djagovers@hotmail.com
Ik hoop snel wat te horen!
Groetjes,
Davy
Hee,
Hebben jullie nog plek voor iemand?
Ik ben ook een studente, 24 jaar(minus een paar dagen) en wil graag ook door Europa trekken deze zomer in augustus, welke landen heb ik nog niet erg in mijn hoofd, dus ik sta voor bijna alles wel open! ![]()
Groetjes,
Nicole