Hey
Aangezien ik in november terugkom van mijn reis in Nieuw-zeeland ben ik al druk aan het nadenken over mijn volgende trip.
Wat ik toch wel graag wil gaan doen is door europa gaan reizen. Wat ik toch wel gemerkt heb, is dat de meeste kosten van reizen toch wel in vervoer zit. Ik ben dus op zoek naar iemand die niet erg vind om te gaan liften. Zelf heb ik veel ervaring met liften. Het zal dus vooral budget zijn en je moet dus van het avontuur houden. Ik zat er aan te denken om na nieuwjaar weg te gaan. Zodat er toch wel een beetje voorbereidingen kunnen worden getroffen en ik natuurlijk me familie moet zien :D.
Maakt mij verder niet uit vrouwelijk of mannelijk reisgenoot. Zolang alles maar chill is en er toch wel een beetje een klik is. Je hebt geen reiservaring nodig want dat maakt het alleen maar leuker. Ohja, toch wel iemand die in mijn leeftijdsgroep zit. Dus niet iemand die 16 is of over de 26-27.
Ik zelf ben 22 jaar en van het mannelijke geslacht :P. Afgestudeerd bouwkundige. Heb dus al vrij veel reiservaring en veel gezien. Ohja kom uit winterswijk.
Je kunt hier reageren of mij emailen: brildejong@hotmail.com
Hoop snel wat reacties te krijgen want wil er toch wel weer op uittrekken.
harmen