Reisenootje gezocht low budget part Europe

ola!
ik heb van plan voor een paar weken **(juli 2007) **very low budget t buitenland in te gaan, k zit te denken aan liften, een auto (benzine delen) en/of evt wwoofen. Ik ben vrouw/meisje :slight_smile: 22 ga het liefst mn neus achterna en hou van strakke acties, en onverwachte situaties, iemand zin om mee te gaan? stuur me een mailtje!
ajeto!

Hoi Marley,

Ik wil deze zomer ook rond gaan trekken in Europa. Waar wil je eigenlijk naar toe gaan? Mijn voorkeur gaat uit naar Italie en Kroatie.

Ik ben trouwens ook 22 jaar en student, dus ik wil ook low budget rond gaan reizen. Ik heb wel mijn rijbewijs maar geen auto, dus ik ben van plan om te gaan interrailen en dan te overnachten in een hostel.

Enige nadeel is dat ik alleen in augustus weg kan en dan van 5 tot 20 augustus. Komt dit ook een beetje uit?

Nou als je interesse hebt dan hoop ik snel van je te horen.

Groetjes Janneke

hoi janneke, helaas kan ik niet in augustus :frowning: italie en kroatie klinkt wel kei gaaf! veel succes! groetjes marley :zon:

hee marley,
wat je gaat doen lijkt me heel gaaf en heb wel intresse om me te gaan, wordt in augustus 20 heb geen rijbewijs…
Wanneer was je van plan om in juni te gaan? heb je een beetje een datum in je hoofd?

Groetjes Veronique

ik ben man van 41 en het lijkt me wel leuk iets samen te doen ik heb auto en die kan ons overal naar toebrengen. Ik hoef geen vergoeding voor de brandstof jean pierre

HEY YOU!

Ik ben Jeroen 23 jaar oud en zoek een reismaatje.

Zo te zien heb je nog niet echt de denderende berichten gekregen waar je op hoopte. hihi. Nou dan geef ik het een luckey shot en wie weet in een keer raak. (heb dit nml. nooit eerder gedaan).

Ik zoek ook iemand om mee op vakantie te gaan. Dit omdat ik hou van gezelligheid beetje babbelen, dingen doen, genieten, kotom vakantie.

Mijn vrienden hebben allemaal een partner en deze zitten naar mijn idee met secondenlijm aan elkaar vastgeplakt. Deze gaan gezamelijk op vakantie. Door mijn werk kan ik alleen tussen 10 juli 2007 t/m 22 juli 2007 op vakantie. Snelle reactie op dit mailtje is dus eigenlijk wel gewenst.

Plaats van bestemming maakt mij niet zo zeer uit, wel graag de zon. Zelf wil ik ook niet al te veel uitgeven, er bestaan al allinclusive vakanties voor rond de 600 euro incl. vliegen naar Tyrkije, Spanje en zelfs Tunesie. Ook heb ik een auto van de zaak waar alles incl. bezine al voor is betaald, dit zou ook tot een mogelijkheid behoren.

Ik hoor graag van je. Mocht het je iets lijken om op vakantie te gaan is het wel fijn elkaar iets te leren kennen, via msn of tel. Eerst wacht ik jouw reactie af.

Groetjes Jeroen

hallo
ik ben zelf van plan om me auto naar spanje te gaan en onderweg paar dagen in frankrijk stoppen.
ik zou met vrienden gaan maar in nees hebben ze het allemaal druk maar ik wil nog wel gaan . alleen naar spanje rijden lijkt erg saai
ik heb rijbewijs en auto
ik kan eind juli en begin agus dus 2 weken

ik hoor nog van jullie /je of we smaen kunnen gaan

gr hamrah

marley lijkt me leuk met je mee te gaan. Wil al een hele tijd een reis gaan maken naar het buitenland. Ben gisteren gestopt met me werk, heb het ff aan de kant gezet voor me vrijheid. Ik hou ook van avontuur en zien waar de weg heen gaat. Ik leef in liefde en niet in angst. Misschien ben ik daarom wel zo avontuurlijk ingesteld. Ben wel toe aan een groter avontuurtje. Leven in het systeem is zo saai :wink: Zelf ben ik ook 22 jaar. ben geboren op 24 01 1985, een waterman. marley heb je msn? je kunt mij toevoegen [EMAIL=“samuel_fafiani@live.nl”]samuel_fafiani@live.nl lijkt me leuk ff met je te praten. gr samuel

Ik ben trouwen bereikbaar op:
[EMAIL=“ljhuizinga@hotmail.com”]ljhuizinga@hotmail.com voor verder contact.

:vak01: :zon02: :turkey::FRANCE::SPAIN: :wereld:

Hey marley
Ik was deze zomer ook van plan om zoiets te ondernemen misschien leuk als we samen gaan. Het kan voor jou very low budget zijn dus als het je wat lijkt hoor ik het wel van je ?
Gr jacob