Reisenootje gezocht low budget part Europe

ola!
ik heb van plan voor een paar weken **(juli 2007) **very low budget t buitenland in te gaan, k zit te denken aan liften, een auto (benzine delen) en/of evt wwoofen. Ik ben vrouw/meisje :slight_smile: 22 ga het liefst mn neus achterna en hou van strakke acties, en onverwachte situaties, iemand zin om mee te gaan? stuur me een mailtje!
ajeto!

Hoi Marley,

Ik wil deze zomer ook rond gaan trekken in Europa. Waar wil je eigenlijk naar toe gaan? Mijn voorkeur gaat uit naar Italie en Kroatie.

Ik ben trouwens ook 22 jaar en student, dus ik wil ook low budget rond gaan reizen. Ik heb wel mijn rijbewijs maar geen auto, dus ik ben van plan om te gaan interrailen en dan te overnachten in een hostel.

Enige nadeel is dat ik alleen in augustus weg kan en dan van 5 tot 20 augustus. Komt dit ook een beetje uit?

Nou als je interesse hebt dan hoop ik snel van je te horen.

Groetjes Janneke

hoi janneke, helaas kan ik niet in augustus :frowning: italie en kroatie klinkt wel kei gaaf! veel succes! groetjes marley :zon:

hee marley,
wat je gaat doen lijkt me heel gaaf en heb wel intresse om me te gaan, wordt in augustus 20 heb geen rijbewijs…
Wanneer was je van plan om in juni te gaan? heb je een beetje een datum in je hoofd?

Groetjes Veronique

ik ben man van 41 en het lijkt me wel leuk iets samen te doen ik heb auto en die kan ons overal naar toebrengen. Ik hoef geen vergoeding voor de brandstof jean pierre

HEY YOU!

Ik ben Jeroen 23 jaar oud en zoek een reismaatje.

Zo te zien heb je nog niet echt de denderende berichten gekregen waar je op hoopte. hihi. Nou dan geef ik het een luckey shot en wie weet in een keer raak. (heb dit nml. nooit eerder gedaan).

Ik zoek ook iemand om mee op vakantie te gaan. Dit omdat ik hou van gezelligheid beetje babbelen, dingen doen, genieten, kotom vakantie.