Low budget avontuur! Trekken door Europa

Hallo allemaal

Ik ben Stijn/m 33j en op zoek naar een avontuurlijke reisgeno(o)t(e) (leeftijd van geen belang) die zin heeft om met mij liftend of met de auto(zelf heb ik er geen) door europa te trekken. Een vakantie met veel afwisseling en avontuur en volledige vrijheid. Een low-budget reis waarin je een land van zoveel mogelijk kanten leert kennen, dus geen zon-zee-strand vankantie.
Ik ben vrij van half augustus tot december dus vertrekken kan hier ergens tussenin. Een vaste route stippel ik niet uit, gewoon zien waar we uitkomen en genieten van wat er op onze weg komt! Ben jij ook iemand die zo en reis wil maken en misschien nog goede suggesties heeft, laat dan iets van je horen!
Ik heb geen ervaring met couchsurfen heb jij dat wel sta ik daar ook zeker voor open. Heb jij ook een reis in gedachten anders dan deze neem dan gerust contact op zolang het low-budget is.

Groetjes Stijn

Stijn, ik vind dit ook wel leuk.
Maar vlieg liever erheen, en doe dan de rest per trein verder.
Low budget vlieg ik nu naar Lviv (Oekraiene) 3 dagen en dan door na Odessa (zwarte zee), hier 5-7 dagen verblijf, en dan door naar Moldavie voor 'n paar dagen, dan weer via Oekraine terug naar Krakow en verblijf er 2 dagen daarna terug per vlieger naar dortmund waar mijn auto staat te wachten voor na huis :slight_smile:

hey stijn dit klinkt wel heel leuk,
Ik mail je even!
Groet!

Hoi salsil
Hier met Stijn sorry voor mijn late reactie maar zelf heb ik nog geen internet. Er staat nog niets vast we kunnen alles nog samen bespreken alles kan nog worden zoals jij het wilt voor mij is het belangrijkste er even tussenuit zijn, low budget en een beetje rondtrekken. Zelf ben ik belg van waregem (man 33j), maar voor mij geen probleem ik wil gerust eens komen naar Amsterdam om elkaar te zien en alles eens te bespreken maar ik kan ten vroegste niet deze dinsdag maar deze erna. Ik hoop snel iets van je te horen groetjes Stijn

hallo daar allemaal waar zijn de avonturiers onder jullie

Hallo Stijn en andere reizigers,

Ik ben Bram, man van 24 jaar oud. Heb nog geen reiservaring en wil in de periode van 1 oktober tot eind november rondtrekken door europa.

Ik zit te denken richting Hongerije te liften en kijken wat de weg me brengt. Ik wil een tentje meenemen zodat ik wanneer nodig kan “wildcamperen”. Als eerste instantie wilde ik alleen gaan maar aangezien het mijn eerste keer is lijkt het me verstandiger en ook gezelliger om met nog iemand te gaan.

Gegroet,

Bram

Beste mensen,
kan ik met iemand van jullie in contact komen,we hebben dezelfde ideen allemaal… alles op low-budget! zo wat wil ik ook,met de tent lang onderweg ,veel zien en overal de tijd voor nemen. mail me op: [EMAIL=“t.otermans@live.nl”]t.otermans@live.nl