Low budget avontuur! Liftend en/of met de trein door europa.

Hallo allemaal

Ik ben Stijn,33 jaar en op zoek naar een avontuurlijke reisgenoot die zin heeft om met mij liftend en/of met de trein door europa te trekken. Een vakantie met veel afwisseling en avontuur en volledige vrijheid. Een low-budget reis waarin je een land van zoveel mogelijk kanten leert kennen, dus geen zon-zee-strand vakantie.
Het is de bedoeling na 10 augustus te vertrekken. Een vaste route stippel ik niet uit, gewoon zien waar we uitkomen en genieten van wat er op onze weg komt! Ben je ook iemand die zo een reis wil maken en misschien nog goede suggesties heeft, laat dan iets van je horen!
Ik heb geen ervaring met couchsurfen heb jij dat wel sta ik daar ook zeker voor open.

Groetjes stijn

Hoi Stijn,

Jouw bericht spreekt me helemaal aan!
De dingen die jij noemt, zoals treinen, liften en couchsurfing, zijn dingen die mij ook wel wat lijken. Heb er geen ervaring mee (althans niet in europa), maar het lijkt me een mooie uitdaging. En gewoon te gaan genieten van wat je tegenkomt.
Heb al wel wat gekeken betreft mogelijkheden met trein en couchsurfing, maar om het alleen te doen zag ik niet zo zitten.
Heb jij specifieke landen in je hoofd waar je heen zou willen?
Ik zit wel vast aan de periode van 22 aug t/m 13 sept.

Groetjes Marjan

Hallo Stijn.

Een tocht der tochten door Europa, de duim omhoog en… gaan.
Zo`n avontuur spreekt mij wel aan, maar heb zelf ook wel een auto om weg te trekken naar daar waar de zon opkomt de volgende morgen, vanaf 16 Aug kan ik een paar week dr van tussen.
Mijn mail adres is [EMAIL=“pietzwerver@hotmail.com”]pietzwerver@hotmail.com
Hoor graag iets van je, groet Zwerver Piet.

He stijn ik ben helemaal fan van treinen. liften heb ik nog nooit gedaan. Zelf ben ik 30 jaar en afkomstig uit maassluis. Heb vrij vanaf 15 augustus t/m 30 augustus. Je idee spreekt me wel heel erg aan. Ik hoor het wel! groeten erwin

Ik heb goede ervaringen met CS!
Wel eerst contacten leggen voordat je vertrekt, zou ik zeggen.
En check de volgende sites eens:

www.meerijden.nu

en/of

www.hichhikers.org

Geweldige sites!

Greetings, Nagiha (CS “Sista Whistle”)