Ik ben een 22-jarige WO-studente en tot september 2013 heb ik een jaar vrij. Mijn plan is om dwars door Europa, het Midden-Oosten en Zuidoost Azië te gaan liften en couchsurfen. Ik zoek dan ook iemand, jong of oud, die eenzelfde uitdaging aandurft. Ik heb eerder gelift en dit als zeer positief ervaren. Uiteraard is het in sommige gebieden verstandiger om de trein te pakken; veiligheid boven avontuur.
Dus, lijkt het je wat om ergens in de komende maanden je tas in te pakken en met mij langs de weg te gaan staan, dan hoor ik het graag!
Hey ik weet niet of je nog steeds van plan bent te gaan, maar wanneer vertrek je? je hebt het namelijk precies over een soort reis die ik in gedachte heb, ik wil niet in me eentje vanwege de veiligheid als je gaat liften enzo, maar verder lijkt het me ook veel leuker om te gaan met een klein budget, want dat betekent meer avontuur!
Ik heb ondertussen al iets gepland voor deze maand, maar ik ben anders wel altijd geïnteresseerd om een andere keer te gaan.
En ja, ik ben ook wel geboeid door een wat avontuurlijkere, low-budget, lift-reis.
Hee, dit klinkt wel echt heel vet, ben je al opweg? En zo nee, wanneer is je plan? Het lijkt me wel wat al liftende en couchsurfende te gaan, zien wat er op je pad komt.