Ik ben op dit moment nog druk bezig met het schrijven van mijn Bachelor scriptie, die eind juni ingeleverd moet worden.
Vanaf begin juli t/m begin augustus heb ik tot nu toe nog niets gepland en het lijkt mij heel tof om low budget door Europa te gaan liften en in Hostels te logeren of te gaan couch surfen. Ik wil het doen voor het avontuur en de ervaring, qua bestemming ben ik dus heel flexibel.
Toch lijkt het me niet prettig om als meisje alleen door Europa te liften dus ik vroeg me af of er misschien iemand is die dit avontuur samen met mij wil aangaan??
Ik ben 22 jaar en kom uit het zuiden van Nederland. Ik heb in de afgelopen jaren al vaker (alleen) gereisd, onder andere in Australie en Azie. Ik hou van gezelligheid, lolmaken en uitgaan en doe als hobby watersporten zoals (wind)surfen en zeilen.
Jouw plannen spreken me erg aan! Liften is echt leuk. Ik heb 3 keer gelift en altijd bij leuke mensen in de auto gezeten. (Saaie, slecht gehumeurde mensen bieden geen reisplek aan). Veel geld heb ik niet en vind low-budget reizen een stuk avontuurlijker en gaver als zon-strand-luxehotel-vakanties.
Ik ben 23 jaar, student en woon in Zwolle. Na 2 jaar terug enkele maanden gebackpackd te hebben in Azie ben ik verslaafd aan reizen. Ik (beach)volleybal en houd van gezelligheid en uitgaan.
Begin Juli ga ik nog een weekje zeilen, dus ik kan pas vanaf 18 a 19 Juli. Daarna heb ik nog niets gepland tot eind Augustus.
Liftend rondreizen lijkt me super, ben zelf ook wel van het low-budget, high-adventure reizen Maar zoals jij ook al aangeeft Lena, als vrouw alleen zijnde heb ik het nog niet aangedurfd.
Ik ben een 23jarige studente en heb de mogelijkheid om tussen 15-7 -
5 - 8 te reizen.
Lena en ik hebben 1x over en weer gemaild. Vooral ervaringen uitgewisseld en iets meer over onszelf en onze plannen verteld.
We hebben nog geen knopen doorgehakt, dus meng je in de discussie.
Met 3 man liften kan ook prima. Het is wel lastiger dan met 2. Maar de vakantie gaat natuurlijk niet alleen om liften… de hele dag op tankstations en op de weg zitten is niets aan.
Dus die 3-5x in 2-3 weken tijd kan prima.
Welke richting wil jij op?
Lena, ik weet niet of jij specifiek met z’n 2en wilde of met dat 3 ook goed is. Meer dan 3 wordt wel lastig. Dan moet je al in 2-tallen apart gaan reizen.
Lena opperde ook al om eventueel in groepjes te liften als we met meer man zijn. Ik forward je even het mailtje dat ik naar Lena stuurde met wat meer info over mezelf.
Mij lijkt het wel leuk/handig om vantevoren in Nl eens te meeten, plannen te bespreken en te kijken of het een beetje klikt
Mochten jullie er niet uit komen.
Ik ben van plan een soort roadtrip te gaan doen richting middellandse zee.
Ik heb een klein zuinig autotje dus de reis zal niet veel kosten.
Het nadeel is echter dat er maar 2 mensen in de auto passen. Ik leg de achterbank namelijk plat zodat mń rugzak en tent er in past.