Liftend europa in - 2017

Hallo reisgenoten!

Ik ben Ernst-Jan, 31 jaar en heb behoefte aan wat avontuur!
Het lijkt mij echt geweldig leuk op een dag dit jaar nog de deur uit te stappen en gewoon te zien waar ik uit kom;)
Rugzak, tent en gitaar op de rug en al liftend Europa door! :hippie:Overdag reizen en 's avonds in een kroegje of rond een kampvuur hehe. Eigenlijk maakt het me niet zoveel uit waar ik terecht kom. Verder heb ik nog geen concreet plan en sta overal voor open en heb in de zomermaanden tot einde jaar nog niet echt iets gepland staan! Dus al is het een week of twee of drie…alles kan nog!

Maar dit is in je eentje natuurlijk niet zo gezellig en aangezien ik niemand om me heen heb die hierop zit te wachten ben ik op zoek naar jullie avonturiers!!

Oh, ik ben een fan van warm weer. Voorkeur voor het zuiden dus;)

Laat me wat weten!!

hi ernst jan, leuk om eens een medelifter te zien, heb zelf heel Europa gelift en ben nu aan mijn laatste 3 staten van de vs toegekomen en dan heb ik ook de hele vs gehad (naast nz en oz) liften is veel makkelijker als je alleen bent, en je maakt ook veel makkelijker en meer vrienden! gewoon doen hoor, ook als je geen reisgenoot vindt! veel plezier!

Leuk plan! Ik sluit me volledig bij intothewild aan.

Vorig jaar ben ik alleen naar Griekenland gelift, vond ik eerst wel even spannend, maar was uiteindelijk erg mooi, zeker doen zou ik zeggen!

Daarvoor drie vakanties met z’n 2en naar Zwitserland, Italië en Kroatië geweest. Is wel iets moeilijker liften, met z’n 2en dan alleen.

Maar ik raad je zeker aan om te gaan, erg leuk avontuur altijd!