Liften door Europa

Hoi medereizigers,

Ik zit er al een hele tijd over te denken om eens te liften naar een Europese bestemming. Om dit alleen te doen vind ik best spannend en daarom lijkt het mij leuk om een reisgenootje(s) te vinden die dit ook wel interessant lijkt!

Even wat over mij zodat je ook weet met wie je contact opneemt :wink:
Ik ben Sacha, een 22 jarige master studente uit Utrecht. Ik hou super veel van reizen, maar ben eigenlijk pas sinds een jaar fanatiek aan het reizen geslagen. Deze zomer ben ik voor het solo op reis gegaan en dit is mij super goed bevallen. Ik hou heel erg van stedentripjes en ik hou van architectuur, lekker uit eten en af en toe gezellig op stap. Het leukste vind ik eigenlijk nog om nieuwe mensen te ontmoeten (mede reizigers, maar ook vooral locals). Oh en ook niet onbelangrijk, ik heb niet een heel groot budget, dus slapen in hostels, goedkope restaurantjes etc. hebben mijn voorkeur.

Ik heb nog geen bepaalde bestemming en/of tijdstip in gedachten, natuurlijk heb ik wel een aantal voorkeuren (en landen/steden die mij minder trekken), maar dat kunnen we later bespreken.

:cheer2:

Hey, ik zag jouw berichtje.
Ik wil zelf met een camper door Europa trekken. Als dat je wat lijkt, stuur mij een berichtje.

Groetjes!

Hoi! Dat klinkt heel erg leuk, maar voor deze trip ben ik echt opzoek naar iemand die met mij wil liften door Europa, omdat dat mij een super ervaring lijkt.
Liefs

Hey, lijkt mij ook super idee! Denk vaak na over liften en heb het mijn vriend voorgesteld maar hij heeft helaas andere plannen.
Ik ga ook graag zo primitief (goedkoop ;)) mogelijk naar het buitenland en ik vind dit dan ook de leukste manier van reizen.

Zoek je 1 reisgenootje of meerdere mensen? En hoeveel dagen/weken reizen heb je in gedachte?

Liefs, Isa