Liften door Europa

Hallo, ik ben opzoek naar iemand die het leuk lijkt om samen met mij in de maand(en) juli en/of augustus te liften naar Zuid-Europa of eventueel naar Oost-Europa. Eind vorig jaar voor het eerst liftend op vakantie geweest (naar Kopenhagen, Denemarken) en dat is me erg goed bevallen.
Mijn reisgenoot gaat helaas niet meer mee en daarom ben ik opzoek naar een reisgenoot via deze website.

Geslacht en leeftijd maakt niet zoveel uit, zolang we maar goed met elkaar kunnen opschieten.

heay Wouter!

ik zou vorige maand eigen;lijk liften met 2 vrienden van mij naar Berlijn, we hadden alles geregeld hostel etc. maar helaas kon ik vanwege me nieuwe baan niet gaan dus we hebben het verplaatst naar augustus (ook mooier weer) en hebben de route ook een beetje veranderd omdat we naar Hongarije willen gaan naar ozora festival! lijkt het je leuk om mee te gaan?Ik ben zelf 24 en heb al veel gereisd. in november ga ik voor een half jaar naar Zuid-Amerika! daarom wil ik toch nog een korte low-budget trip deze zomer
om toch nog even "vakantie"te beleven!

Groetjes,

Thalissa

heey dude ik ben vanaf 31juli los van nederland en ben eigenlijk overal wel voor in zolang we ff een stop in mimizan kunne maken en daar ff van het surf leven kunne genieten ik ga alleen met niet veel geld ik wil het liefst wel een beetje of the road gaan… intresse mail me :wink:

tips om veilig te liften: http://wegwijzer.be/dossier/veilig-liften