Door Europa liften

Hey allemaal,

Mijn naam is Dirkje (21 jaar)[emoji136]🏼 en ben opzoek naar een reisgenootje of genoten die met mij door Europa willen liften. Het lijkt mij zo leuk om te doen.

Daarnaast hou ik ook van stappen strand liggen en kamperen dus in deze reis hoop ik dat ook nog allemaal te kunnen.

Ik hoor wel als je het ook wat vind[emoji1]

X

Zonder het liften lijkt het me wel leuk, wil je ook nog wat zien als je op vakantie gaat?

Ja ik wil wel veel gaan zien alleen het liften lijkt me juist zo leuk… Maar als vrouw alleen liften is misschien niet het meest verstandig [emoji28]

Dat is zeker niet aan te raden met al die vriendelijke mensen op vandaag. Maar in welke periode wil je op vakantie?

Het liefst eind mei al. Vanaf 18de ofzo maar juni of begin juli zou mij ook nog wel lukken

Ik kan eventueel wel eind mei een paar dagen weg als je nog niemand gevonden hebt. Gewoon even lekker ertussen uit naar de middellandse zee bijv om aldaar te kamperen.

Wat zijn een paar dagen voor jou?

Woensdag 27 mei heen en zaterdag 30 mei terug. (Kan langer vakantie pakken tussen 17 juli en 30 augustus.)

Dat is te kort voor mij en in de zomer kan ik niet veel vrij krijgen [emoji16] maar toch bedankt voor je reactie [emoji28]