Ik ben opzoek naar een lift-genootje om ergens tussen nu en MAart/April onze duimen op te steken en te kijken waar we belanden. Als je wel een idee hebt waar je heen wilt, is het ook goed, zolang het maar binnen europa blijft.
Mijn plan is vàag, ongedifineerd, maar ik wil het niet veel vaster leggen. Het enigste wat ik weet is dat ik ergens tussen nu en maart/april een dag of 10 weg wil, liftend. En dat liften doe ik liever niet alleen aangezien ik een jong (19) meisje ben, en dat vinden sommige chauffeurs kennelijk iets tè leuk…
Veel geld heb ik niet, dus t word sowieso low-budget. Kamperen word misschien wat lastiger (idee; naar t zuiden?), maar als iemand een goed warme tent heeft, kan ik wel een goede slaapzak regelen.
Over t reisgenoten idee; alleen mee liften is ook goed! Wat mij betrefd is eigenlijk bijna alles oke, zolang je maar open staat voor een wat avontuurlijke reisstijl.
ik ben Jelle, een 26 jarige kok uit antwerpen.
ik ben nu op reis met mn oude moto in spanje, maar hij is een beetje te oud denk ik… veel problemen, en duur!
wou eigenlijk tot in Istanbul geraken maar dat zal er niet meer inzitten.
ik kom nu donderdag 15/11 terug naar huis.
ik hou wel van je plan, je duim uitsteken en zien waar je terechtkomt.
en ik heb geen zin om in belgie onmiddelijk terug werk te zoeken,
moest je zin hebben om samen te liften laat me iets weten!
ik heb trouwens goede tent en kan lekker koken!!!
hallo ik zit al tijdje met het idee om een reis te maken maar het kwam er maar niet van.ik wil er ook niet te veel geld aan uitgeven want dat heb ik niet. ik heb wel wat trekkergerief en kan gerust primitief reizen. ik heb ook wel wat ideeen waar ik naartoe wil. mijn naam is ben en ik ben 18 jaar. laat me iets weten moest je samen wille liften… grt
Klinkt leuk! Ik ben eind januari/begin februari hetzelfde van plan… Ik ben 21 en reizen is een grote passie. Laat even weten of deze periode iets voor je is …
hoi ben in die periode vrij mijn naam is Bert ben 22 low budget is prima een tent is voor mij ok.zou graag je lift gezel zijn je laat maar iets horen grts Bert