Reisgenote gezocht voor 4wkn bestemming....iig ver:)

Beste reizigers!

Ik zoek een vrouw van rond de 30 die vanaf half juli tot half augustus mee wilt op avontuur;
Backpacken naar: maakt niet zo heel veel uit, als het er maar goedkoop, cultureel, avontuurlijk, warm en relaxed is.
Een mooie vakantiemix, van bovenstaande dingen daar hou ik van. Het liefst met een aantal dagen duiken erbij.

Waar…:wereld:…het maakt me niet zo heel veel uit, alleen Thailand, Cambodja en Borneo(Maleisie) heb ik al gehad…

Wie ben ik:
Een docente Lichamelijke Opvoeding van 34 jaar. Makkelijk in omgang en lekker actief. Kan overigens ook heel goed niks doen en lekker luieren op het strand.
Dit jaar was het moeilijk een reisgenoot te vinden binnen mijn vriendenkring, iedereen moet werken of zit met kids.

De laatste 2 wkn van mijn vakantie is al gepland met mijn vriend en vrienden, maar natuurlijk is 4 wkn thuis “moeten” (hihi) zitten niet echt leuk…dus…dacht ik…zoek hier gewoon naar iemand die interesse heeft in dezelfde soort reis en met me mee wil.

Ondertussen ga ik me eens goed orienteren waar ik eigenlijk echt heen wil…Dus kom maar met ideeen!!!

:zon02:Groetjes Susanne:zon02:

he susanne,

mijn bedoeling is om een weekje eerder weg te gaan (rond 10 juli) en dan via panama (dag of 2) door naar costa rica te gaan. even de natuur in, jungle tocht, raften, van boom top naar boom top glijden, lekker eten, relaxen a h strand, etc etc zolang het budget het toelaat… :slight_smile: en dan rond 10 aug weer terug naar Aruba.

Roos in het kort:33 jaar, leerkracht basisschool, spontaan, avontuurlijk, niet de moeilijkste (denk ik :wink: )

als het je wat lijkt mail me dan op roselinde.poels@gmail.com

groetjes roos

Hoi Susanne,

Ik wil ook graag die periode een week of 4 weg en het lijkt me helemaal gaaf om weer te kunnen duiken! Ik zat bijv. te denken aan Vietnam, of Indonesie, India (zuiden) of Filipijnen? Cuba lijkt me ook leuk.
Ik ben 36, heb psychologie gestudeerd en woon in Leiden. Als je interesse hebt, kun je me mailen: [EMAIL=“marike_mzr@hotmail.com”]marike_mzr@hotmail.com

groet, Marike

Hallo ,
ik ben ook op zoek naar reisgenoten voor kortere of langere tijd.
Ik wil graag naar Peru, Ecuador en Galapagos eilanden. Of iets anders in Zuid Amerika. Vooral de Andes lijkt me helemaal gewelding.
Lekker relaxed, rustig aan, genieten van alles en iedereen die je onderweg ontmoet
Ook ik werk in het onderwijs en ik wil graag de hele vakantie benutten, van 11 juli tot 27 augustus.
Backpacken en low-budget is voor mij een levensstijl geworden.
Ik ben in India, Indonesie, Thailand, Laos , Singapore geweest, buiten Europa dan.

Ik ben benieuwd naar je reaktie.

groetskes,
Reneey

Hoi Renee,

Bedankt vooor je reactie. ik heb inmiddels een ticket naar India geboekt. Hopelijk vind je nog iemand anders voor zuid-amerika…lijkt me overigens ook fantastisch! Succes!

Susanne