Wellicht een bekend euvel in deze leeftijds categorie, mensen om je heen zijn gesetteld, weinig flexibel door kinderen e.d
Ik hou van reizen, maar helaas kan ik niet zo vaak en lang weg omdat mijn werk dit niet toelaat…ik probeer min.1x p/ j max. 3 wk achter elkaar weg te gaan, ik hou van combi reizen, ik hou van strand en zon, maar bezoek ook graag bezienswaardigheden.
In prinicipe vind ik het heerlijk om met de rugzak en Lonely Planet rond te trekken, zelf alles uitzoeken en bepalen maar ik ben nu een 3 tal keer met een groepsreis mee gegaan en dat beviel goed.
Verder ben ik geen super low budget backpacker, de tijd van dorms en can-food heb ik gehad…
Maar daarnaast vind ik een korte city trip ook erg leuk.
Ik ben zelf 41 jr en woon in Den Haag, ik werk in de gezondheidszog.
Ik ben bij voorkeur op zoek naar een vrouwelijke reisgenote ( daar moet verder niks achter gezocht worden )
Lijkt je het wat, dan hoor ik graag van jou…
(Oh ja, in september heb ik 3 wk, ik zou graag nog naar Laos/ Cambodja willen)
Hi juliette,
Heb je oproep gelezen en kan me goed hierin vinden. Laos/Cambodja staat alleen niet op mijn verlanglijstje, maar misschien komen we samen tot een ander land. Houd zelf ook van wat luxe. Je bent per slot van rekening met vakantie😀. Wil dingen van het land zien en houd daarnaast van relaxen en s avonds lekker een terrasje pakken of ergens dansen. Ben gek op salsa. Misschien nog een x naar Cuba. Hoop iets van je te horen. Ps ben ook 41.
Groet, Maria
Ook ik reis graag en herken veel plaatsen op je foto’s.
Heb India, Indonesie en Nepal afgelopen jaren bezocht. Jordanie stond nu op mijn lijstje.
Zit aan de zomervakantie vast en heb vanaf 16 juli, 6 weken, vakantie.
Ik hoor het wel of jij iemand anders interesse heeft.
Hallo allemaal, ik reis ook graag en minder dan ik soms zou willen. Heb nog geen concrete plannen, maar lees iig even mee, wellicht kunnen we met meerdere mensen afspreken? Gr, Marieke
Hoi, ik ben nu aan de twijfel qua vakantie in september, ws wordt het pas in oktober, ben er nog niet uit…
Ik hou ook van citytrips, er zijn nog vele steden in europa die ik zou willen aan doen, op nr 1 staat nu Istanbul. Zijn er nog andere mensen hiervoor in…
Hai,
Ik ben Danielle, 43 jaar, jong van geest en werk in het onderwijs en dus afhankelijk van schoolvakanties. Ik heb zowel alleen, groepsreizen, als met vriendinnen gereisd. Boeken voor groepsreis naar azie lukt niet echt, dus erover aan het nadenken om zelf richting cambodja en Vietnam te gaan. Op zoek naar nieuwe indrukken bij zowel cultuur, natuur en strand. Vertrek rond 28 juli, nog niks geboekt. Iemand interesse om mee te gaan?
Hai Jasmijn,
Inmiddels heb ik nu even voor de makkelijkste weg gekozen en ga ik met n groepsreis mee naar laos en thailand. Ik wilde duidelijkheid en had nog maar weinig reacties gehad. Ik ben wel al een paar dagen eerder in bangkok dan de rest van de groep.
Ter indicatie mijn landarrangement (hotels, vervoer (oa nachttreinen) en excursies) kost 950,- We slapen nu in duurdere hotels (30-40 euro pn), terwijl ik al privekamers in hostels heb gezien voor 4 euro pn. Dus t kan veel goedkoper als je op tijd je ticket boekt ben je tussen 400-600 voor retour kwijt
Succes met je verdere plannen en wie next time
Ben een man in deze leeftijdsgroep en heb vakantie van medio augustus t/m september. Iemand voor backpacken door midden America? Zuid Oost Azie ben ik wel geweest, geweldige regio, alhoewel is nu het regenseizoen…
Zo niet van backpacken, hou ik ook van city-trips, heb een lease auto nog in deze maanden. Daarna begin ik aan een nieuwe carriere in onderzoek!