Hoi,
Gezocht reisgenote van rond de 35 jaar die graag ook actie combineert met goed eten, wat luxe and vooral veel plezier.
Ik heb nog veel vakantie dagen en nog veel meer zin om op reis te gaan. Echter reis ik al heel erg veel voor mijn werk en doe dat vooral alleen. Dat heeft dus niet mijn voorkeur als ik op vakantie ga. Ik ben dus op zoek naar een reis partner en een bestemming moet ook nog gevonden worden. Ik zit te denken aan het verre oosten, Vietnam/Cambodja of de meer gebaande weg in Thailand.
Mijn voorkeuren zijn zon, actief, cultuur op zijn tijd, ontspannen met eten & drinken en eventueel duiken. Zoals gezegd, ik zie al redelijk veel van de wereld ivm mijn werk maar ben nog steeds reislustig tijdens mijn vakantie. De stijl voor mij is denk ik het midden segment, geen back pack (heb ik al gedaan) maar ook niet constant 4 of 5 sterren. Ik heb voorkeur voor een schoon bed, A/C en eigen badkamer.
Ik een man van 38 jaar, vrijgezel en woon in Zuid Holland. Laat weten of je ook interesse hebt.
Groetjes,
Sicco
Ps Ik ben ook geinteresseerd in het Verre Oosten (Thailand, Cambodja, Vietnam etc.)