Reisgenote 40+ 4 weken Laos, Cambodja, Vietnam, najaar 2010

Hoi Allemaal,

Ik ben een fitte oudere jongere (50) en ben plannen aan het maken om in het najaar van 2010 een week of 4 te gaan rond reizen in Laos, Cambodja en Vietnam. Eventueel sta ik open voor suggestie voor andere bestemmingen in de regio. Bijvoorbeeld Myanmar, echter Thailand en Maleisië, Indonesië, nu even niet.
Het hoeft voor mij allemaal niet lux te zijn, maar een schoon bed is een must. grotendeels met het openbaar vervoer, maar wel mt enige planning en beleid, hoewel dit meestal afhankelijk is van de locale omstandigheden. We overleggen samen waar we zin in hebben. Ik ben vrij makkelijk in de omgang en hou van een goed gesprek en een lekker hapje. Jungle tochten, bergbeklimmingen,en boottochten geen probleem. Ik ben zelf 10 jaar lang reisleider geweest in Azië en ik deins niet zo gauw terug voor een uitdagingkje. Meestal ga ik enigszins op de bonnefooi, maar gebruik ik de Lp als gids.
Ik hou van een goede mix van Avontuur, natuur, cultuur en ontspanning.
Welke goed bereisde, onderhoudende, fitte dame, wil mee voor de hele of een deel van de reis? Eventueel met meerdere personen tot 3,4 vind ik ook een optie.

Ik ben te bereiken op [EMAIL=“ruud.robben@live.nl”]ruud.robben@live.nl

Neem contact op om ff kennis te maken, dan kunne we meteen de toure gaan uit stippelen. Ciaooo… Ruud :chin: