Reisgenote gezocht eind Dec/Jan 2010/2011 Thailand, Vietnam of India

Hallo,
Ik ben een gezellig meid van 32 en wil graag rond 28 December voor 3 weken naar Thailand en Vietnam.
Het lijkt me leuk een gezellige reisgenote te vinden aangezien me samen reizen toch gezelliger lijkt.
Ik vind het leuk om dingen te bekijken, maar ook om naar het strand te gaan en uit te gaan.

India lijkt me ook nog altijd leuk dus hier sta ik ook voor open. Of zelfs Japan, er zijn nog zo veel landen waar ik heen wil
Ik werk full time in Amsterdam en heb altijd veel gereisd en in Azie en Zuid Amerika tijdelijk gewoond.

Groetjes

Hoi,

Ik wil ook graag eind december vertrekken naar azie.
Ik wil op kerstavond vertrekken. Alleen ben ik al in thailand geweest, dus ik wil graag naar Laos en Vietnam.
ik houd ook erg van uitgaan, strand liggen en natuurlijk dingen zien en ontdekken.
Super leuk als je reageert. Ik zou het ook niet heel erg vinden om ook nog een weekje naar thailand te gaan hoor, dat is in ieder geval 1 groot feest.
Ik hoor het wel of je het iets vindt.
Groetjes Carolien

Hoi Carolien,
Leuk, ik ben in Laos al geweest wat ik ook leuk vond dus vind het ook niet erg terug te gaan. Van Vietnam heb ik alleen het zuiden gezien dus zou graag ook naar het noorden gaan. Ik denk alleen wel dat ik de kerst hier wil vieren, maar we kunnen dan natuurlijk daar altijd afspreken. Hoe lang de tijd heb jij?

Hee,

Ik ga 24 december. En wil rond 17 januari weer naar huis. Heb dus ongeveer 3,5 weken de tijd.
We kunnen zeker iets afspreken als je het leuk lijkt. Mijn planning was in eerste instantie om naar Laos en daarna naar maleisie te gaan, dat lijkt me ook super. Maar dat kan nog altijd veranderen. Ga woensdag even informeren bij iemand wat ik het beste kan doen.

Hoi Dames,

Ook ik (32 uit Utrecht) vertrek 24 december richting Azie. In eerste instantie een ticket naar Bangkok om de feestdagen te vieren met enkele vrienden in de buurt van Pattaya. Maar de rest staat nog helemaal open. Noord-Thailand, Myanmar, Laos alles is mogelijk. Op 15 jan vlieg ik vanuit Bangkok weer naar Amsterdam. Wellicht leuk om plannen op elkaar af te stemmen?!

Groeten, Margreet

Hi girls,
wat super leuk al die activiteiten in zuidoost azie eind december! Ik zal zelf de 29e december aan komen in Hanoi. Blijf daar in elk geval tot Oud en Nieuw. Daarna ga ik ofwel naar Sapa en daarna door naar Halong Bay. Ofwel ik sla Sapa over. Twijfel nog een beetje.
En dan richting zuiden. Vertrek 18/1 uit HCMC.

zou gezellig zijn als we elkaar ergens zouden tegen komen, dus ik hoor graag van jullie plannen!

groetjes

Hi,

Wellicht een tip. Je kan in Bangkok een zg ‘open jaw’ ticket kopen. Je vliegt dan naar Hanoi of Saigon en gaat van het andere vliegveld weer terug. Er zijn bussen tussen de twee steden en je kan onderweg uitstappen waar je maar wilt. En weer opstappen natuurlijk. Geweldig goed geregeld.

Veel plezier,
Ronald :wereld:

He Ronald, Bedankt voor de tip. Bij welke airline kan je die tickets kopen? dank je

Weet ik niet meer. ER zijn op Cosan Road ( als je dat zo schrijft, zie gids), de straat voor reizigers, genoeg reisburo’s die concureren.

Veel plezier, R!:wereld:

Hallo mensen,

Leuk al die ideeën. Wel allemaal dames betekend dit geen interesse in mannen ??
Ik reis 16 december naar Ho Chi Minh en reis terug vanaf Hanoi op 20 januari.
Ben van plan om van het Zuiden naar het Noorden te reizen en zou het leuk vinden om een gedeeld met andere te reizen.
Ik reis nl alleen en heb geen concrete plannen. Zou het wel leuk vinden om een gedeelte van de reis met een motor te maken.
Ik reisde eerder in India, Peru, Thailand ,Bolivia, Egypte, Israel,enz.
Met de rugzak en maar kijken wat de dag en de situatie brengt vind ik het fijnste. " De tijd van,tussen de vieze sokken van een ander slapen en kakkerlakken in de douche is wel een beetje voorbij." Lijkt het je leuk om evt samen iets te ondernemen of ideeën uit te wisselen ,mij wel dan ,dan hoor graag van je.

Groetjes
Andre
Capelle aan den IJssel

Hallo daar,

Ik heb je bericht gelezen.
Verblijf van 16 december tot 20 januari in Vietnam en omgeving geen vaste plannen en voel me vrij om in ZO Azie rond te reizen en te genieten van wat de dag brengt.
Het lijkt me een leuk idee om wat gegeven aan elkaar uit te wisselen.Ik reis alle en vindt het leuk om zo nu en dan met een ander te reizen. Ik was eerder in India Thailand en Zuid-Amerika.

Ik hoop wat van je te horen

gr Andre

Hoi,

Ik ben journalist en moet in de derde week van januari in Kerala (het zuiden van India) zijn. Dat artikel zal een kleine week in beslag nemen (gratis slaapplaats en eten, ongetwijfeld ook voor mijn reisgenoot). Maar ik wil het liefst al net na Kerst vertrekken om rond te reizen. Om te beginnen in Kerala, dat heel mooi en relaxed moet zijn. Een goede plek om India ‘te beginnen’ lijkt me. Als het artikel klaar is wil ik verder reizen. Misschien een binnenlandse vlucht naar noord-India, want daar is ook genoeg te doen en te zien. Het lijkt me een stuk gezelliger om met iemand te reizen. Als het je iets lijkt om een stuk samen te reizen, hoor ik graag van je!

Hoi,

Ik ben een gezellige meid van 34 :wink: en wil ook graag rond die tijd naar Azie. Ook ik ben op zoek een reismaatje en hou van dingen bekiiken, strand en uitgaan!
Ik ben afgelopen jaar al 6 weken in Thailand geweest dus mijn voorkeur gaat uit naar andere landen.
Heb je al wat concretere plannen? Ik zie namelijk dat je berichtje al wat ouder is…
Lijkt me leuk wat van je te horen!

Groeten Krista