Reisgenote Gezocht (28-38)

Hoi, ik ben Daan, 32 jaar en heb nog geen vakantie gepland dit jaar. Ik zou heel graag een verre reis maken, maar niet in mijn eentje.
Het zou leuk zijn een leuke, actieve vrouw te vinden die ook zin heeft in een verre reis, zelfs in gezelschap reizen is een optie (Djoser/Afriesj/Shoestring). Bestemming ergens buiten Europa (Thailand/Indonesie/Afrika/Zuid-Amerika?), sta voor veel landen open. Reisperiode, 3 weken in september, oktober of november 2004.

In mijn ideale vakantie ga ik graag overdag op pad (soms natuur, soms cultuur) en ´s avonds lekker eten. Ben jij tussen de 28 en 38 jaar oud, hou je net als ik van een vakantie met af en toe wat luxe maar kun je je ook vermaken in de natuur en ben je WO gevormd, dan ben ik benieuwd of we wat kunnen plannen.

Hele dagen aan het strand liggen is er voor mij niet bij, op actief gebied sta ik voor veel dingen open. Mijn ideale reisgenote vindt het leuk om samen dingen te ondernemen, maar kan ook op eigen benen staan als je een dag gewoon je eigen ding wil doen. Humor :smiley: , relaxed B) zijn en lol maken :slight_smile: is wel een vereiste (en je moet niet meteen in stress liggen als iets tegenzit…)!

Groet, :wink:
Daan.

Hoi Daan, ik ben Marianne 37 jaar, en ga voor mijn werk in oktber naar Amerika. Omdat ik weer eens wat langer weg wil heb ik 3 weken daar aan vastgeplakt. Ik vlieg 5 november weer terug vanuit San Francisco.
Mijn plan was de staten Califirnia, Utah, Nevada, Arizona door te reizen en ben nog op zoek naar reisgeno(o)te(en). Jouw idee van een ideale vakantie :smiley: kan ik niet beter voor mezelf beschrijven.
Wat betreft het actieve was ik wel van plan een dag of wat in een nationaal park te hiken.

Als je dit wat lijkt, dan hoor ik dat graag!

groet,
Marianne