Wie o wie heeft toevallig overeenkomstige plannen om in half oktober circa 6 weken een reisje te maken door oost Afrika, te denken aan Madagascar Malawi Mozambique Tanzania. Afhankelijk van wat haalbaar is qua reistijd.
Spreekt het je aan dan laat maar even weten en kunnen we gespecificeerde informatie gaan uitwisselen. Age:28. Groetjes
Hoi!
Wat zijn je plannen? Ik ben wel in voor een low budget avontuur. Ik vertrek 29 september naar Kaapstad maar we kunnen natuurlijk ergens afspreken om samen te reizen. Echter ben ik van plan om 10/11 maand te gaan (Ook naar Azie en eventueel Australie), vandaar dat ik voornamelijk low budget wil gaan reizen. Ik heb ervaring met reizen (6 weekjes alleen in Zuid-Oost Azie). Ik ben 24. Groetjes.
Okey maar als ik het goed begrijp geef je aan half oktober als ik mijn reis begin in afrika dat jij dan in azie wil zitten. Of pak ik het verkeerd op? Mocht het niet zo zijn dan hoor ik het graag.
groetjes
Hoi,
ik ben van plan 2/3 maand in (Zuid) Afrika te blijven. Dus in jou periode zit ik nog niet in Azie. Ik heb nog geen ticket geboekt uit Afrika, dus er is nog van alles mogelijk.
Groetjes.
Okey leuk, heb je een email adres waarop ik je kan mailen zodat we wat specifieker info uit kunnen wisselen dan via deze site?