Hey
Wil jij ook graag voor 2 maanden in oktober/november op een onvergetelijke trip? Join me!!!
Mijn plan is om begin oktober naar Zuid-Africa te vliegen, daar verschillende national parken te bekijken en natuurlijk de BIG 5 zien.
En natuurlijk heeft Zuid-Africa nog veel meer te bieden wat we kunnen bekijken in ong 4 weken. Daarna vliegen naar Madagascar om daar nog een 5 weken rond te reizen. Madagascar staat bekend om de natuur en dieren die nergens in de wereld voorkomen en dus zeker een bezoekje waard en natuurlijk duiken!! Het plan is om begin december weer terug te zijn.
Ik zal nog even iets meer over mezelf vertellen. Ik ben een reislustige meid, 25 jaar. Ik heb al wat reis ervaring, een jaar in Zuid-Azie en net terug van 3 maanden Zuid-America. Mijn volgende continent is dus Africa…Ik vind alles leuk kwa reizen, een paar dagen aan het strand liggen, trekkingen in de jungle, duiken staat hoog aan mijn lijstje… en natuurlijk de cultuur leren kennen. Ik heb redelijk wat alleen gereisd en ook in Zuid-America ben ik 4 weken alleen geweest. Maar mijn ervaring daarvan was dat ik het niet meer zo leuk vind om alleen te zijn en daarom ben ik dus op zoek naar een reismaatje…
Lijkt t je wat om mee te gaan of zie je het zitten om een deel mee te reizen. Laat iets op deze site achter of mail me:
[EMAIL=“katootjuhh@hotmail.com”]katootjuhh@hotmail.com
Groetjes Karin