Madagascar/Zuid Africa, okt/nov '09

Hey,

Ik ben Karin, 24 jaar. Heb een jaar in Azie rondgereisd en van plan begin 2009 nog een paar maanden Azie of Zuid-Amerika te gaan.

En ik zou nog heel graag naar Madagascar willen en daarna nog een paar weekjes Zuid-Africa. Lijkt jou dit wat? Zin om mee te gaan.
Ik geniet van de natuur en de mensen en wil ook zeker niet te snel reizen, maar wel de meeste leuke dingen doen.
Ik dacht aan een auto huren op Madagascar en daarmee t eiland rond crossen. Maar sta open voor alle andere leuke ideeen.

Groetjes Karin

Hey belangstellende voor mijn topic,

Ik ben nog steeds op zoek naar een reisgenootje. Dacht in totaal zo’n 6 tot 8 weken te vertrekken om Madagascar te zien en nog een paar weken naar Zuid-Africa te gaan.

Geintereseerd, laat iets horen.
Je kunt me ook mailen op: [EMAIL=“katootjuhh@hotmail.com”]katootjuhh@hotmail.com

Groetjes Karin

08-01-09 13:15
Jimmy Biesebroek

Hey, Hallo mede avonturiers :dag:

Mijn bedoeling is om rond juni, julie te vertrekken naar Zuid Afrika
Ik ga daar verlopig voor 2 jaar naartoe, heb via mij pa een huis
daar kunnen bemachtigen :smiley: :smiley: ben zoooo happy!!!
Mijn droom komt eidelijk uit, maar ben er wel jaren al mee bezig geweest!
Bloed, zweet en tranen.
Maargoed ik heb daar 3 slaapkamers en als er mensen zijn die het gezellig
vinden om een tijdje daar te logeren zijn ze van harte welkom :smiley:

Greets Jimmy

Hoi Karin,

Vroeg me af of je nog steeds op zoek bent naar een reisgenoot.
Wil zelf dit jaar voor 4 weken naar Madagascar.
Misschien kunnen we stuk samen reizen?

Groetjes,
Klaas

Hallo,

25 maart vertrek ik voor 3 maanden in principê, nu er rellen zijn uitgebroken, wacht ik de boel voorlopig nog even af en een reispartner zou in dat opzicht zeker niet slecht zijn.
Snel reizen hoeft voor mij niet, ik ben evengoed in staat te wachten op hetgene wat op me afkomt en me op de stroom te laten meeglijden.

Als het past in je plannen, laat je maar iets weten

Groeten

Raf (25 jaar)