Ik ben een 36 jarige reislustige man/jongen en ik wil dit jaar zo’n 4 weken naar Madagascar.
Dit land is alleen wat lastig te bereizen, zeker met het openbaar vervoer.
Daarom ben ik op zoek naar een reismaatje (m/v) tussen de 30 en 45 jaar.
Zin om mee te gaan?
Nog eventjes iets meer over mezelf:
Ben avontuurlijk en flexibel ingesteld en schuw niet om van de gebaande paden af te gaan.
M’n ideale vakantie bestaat uit een mix van natuur, cultuur en actief bezig zijn (bijv. hiken, mountainbiken en snorkelen)
Iets wat allemaal kan in Madagascar.
Ik las je plannen voor een vakantie naar Madagascar. Nu ben ik (Man, 32 jaar) zelf ook al langer van plan om naar Madagascar te gaan en ik heb een half jaar geleden ook een oproep geplaatst op dit forum. Uiteindelijk heb ik in 2008 besloten om naar een ander land op vakantie te gaan maar voor 2009 is Madagascar weer een optie. Heb jij al een bepaalde periode van het jaar in gedachte om te gaan? Ikzelf kan alleen in oktober en/of november dus op dat gebied ben ik niet flexibel.
Voor de rest ben ik een flexibel persoon die het grootste gedeelte van de vakantie het liefst ter plaatse (en niet vooraf) regelt en hiermee in verschillende werelddelen ook goede ervaringen heeft opgedaan.
Laat maar even weten in welke periode je erheen wil gaan en wellicht valt er dan wat te regelen.
Groeten,
Lars
Ikzelf (25 jaar) vertrek 25 maart voor een kleine 3 maanden. Nu wacht ik mijn plannen voorlopig nog even af met de rellen ginder, maar indien interesse… Laat maar iets weten.
ik ben een 28 jarige jongen die madagaskar al een tijdje op m’n lijstje heeft staan. ik heb onlangs dan ook een ticket geboekt van 4 weken (30-08-09 - 26-09-09). ik wil er een avondtuurlijke reis van maken; hiken, mowntainbiken, cultuur, natuur, etc… ik vroeg me af of een van jullie nog plannen heeft om naar madagaskear te gaan in deze periode? wellicht valt er een en ander te combineren.