Hoi Allemaal,
Ik ben op zoek naar een reismaatje (liefst vrouwelijk van 20-40 jaar, omdat met 2 dames reizen gewoon ontzettend leuk is) om naar Madagaskar te gaan.
Ik heb zelf in gedachten om in Oktober of November te gaan voor 3 weken. Langer krijg ik niet vrij op mijn werk helaas.
Het liefst zo veel mogelijk van het land zien, en dat op eigen houtje waar dat kan. Dus wellicht zelf een auto huren, maar dan wel met een gids de jungle in bijv. Basic accomodaties vind ik prima, zoals een hostel of B&B, guesthouse.
Zelf woon ik in Noord-Limburg en ik ben een vrijgezelle dame van 30 jaar. Het bekende probleem dat al mijn vrienden al gesetteld zijn en dus met de partner op reis gaan, zorgt ervoor dat ik het via deze weg probeer.
Ben je geinteresseerd? E-mail mij even.
Groetjes Coba
Hoi Coba,
net als jij ben ik een vrijgezelle meid (29 jaar) met ook het welbekende probleem van vriendinnen die allemaal al gesetteld zin. Ben al eerder met iemand die ik op deze site gevonden had op reis geweest en dat is me zeer goed bevallen!! Vandaar ook nu weer hier op zoek naar een reismaatje en jouw plannen spreken me er aan!!!
Madagascar staat zeker nog op mijn wensenlijstje, vooral door de cultuur en de diversiteit in de natuur. Ik ben echt van het backpacken en dus zoveel mogelijk op eigen houtje doen en low-budget/basic accommodaties. Ik houd van de afwisseling van sight seeing, actief ondernemen maar ook zeker een dagje relaxen op het strand me een boek en een drankje
Heb je al een precieze datum in gedachten??
Ik hoor graag van je om te kijken of onze plannen en iedeeen bij elkaar aansluiten en we wellicht samen dit mooie avontuur/reis kunnen aangaan!!!
Groetjes Marijke