Madagascar ergens in 2009...

Ik wil supergraag naar Madagascar (eigenlijk alle uithoeken van het eiland) en ik zoek iemand die dat ook graag wil! Aangezien het er denk ik in 2008 niet van gaat komen ivm mijn werk, schuif ik het nu even naar 2009…

Wie zou eventueel met me mee willen? Ik ben een 28 jarige vrolijke meid die van het leven houdt.

Als je geinteresseerd bent om mee te gaan, dan hoor ik het graag!

Hey Annelies,

Je hebt dit bericht al heel lang geleden op de site gezet, maar vroeg me af of je nog steeds op zoek bant naar een reisgenootje. En of je uberhaupt de plannen nog hebt om naar Madagascar te gaan.
Het lijkt mij echt een geweldig land, maar zou er niet alleen heen willen en ben dus ook nog op zoek naar een reisgenootje. Mijn plan was oktober 2009 te vertrekken (misschien voor jou al veel te laat) en dan een maand door madagascar te rijden met een gehuurde auto en daarna nog een paar weken naar Zuid-Africa te gaan.

Oh ja ik ben Karin, 24 jaar en heb al wel wat backpack ervaring na een jaar in Azie te hebben gereisd.

Ik hoop wat van je te horen.
Groetjes Karin

Katootjuh, heb je een berichtje gestuurd.

Hé Annelies,

Ik ben momenteel nog even de kat uit de boom aan het kijken, maar de kans is behoorlijk reëel dat ik ein maart voor drie maanden naar madagascar trek.

Mocht het je iets lijken, laat maar iets weten.

Cheers