Hey! Ik ben op zoek naar een reispartner van ongeveer mijn leeftijd (29) die graag enkele maanden zou willen rondreizen door Zuid-Amerika of afrika. Mijn voorkeur gaat het liefst naar een vrouw.Ik zou het liefst vertrekken rond november 2013. Landen zoals mexico, Costa Rica, Guatemala,Senegal,Nigeria,Tanzania,Kenia … spreken mij wel aan, maar de uiteindelijke bestemming is bespreekbaar Ik zou het liefst door meerdere landen reizen met openbaar vervoer en binnenlandse vluchten. Ik zelf heb geen ervaring om zolang te reizen. Het idee zou zijn van vrij low budget te gaan, (qua verblijf en eten) maar wel alles te kunnen doen en zien dat we willen zien. Musea’s enzo spreken mij niet echt aan, ik zie een land en zijn cultuur liever in real life. Ik ben iemand die graag het avontuur op zoekt en mensen wil leren kennen van verschillende culturen. Ik sta bijna overal voor open zolang het maar met plezier te maken heeft.Ik heb een grootaanpassingsvermogen en ben prettig gestoord aangelegd en makkelijk in de omgang. Ik hou er niet van om mijn hele reis al volgeboekt en gepland te hebben ben meer van go with the flow, maar globale planning is wel wenselijk… Spreek je dit aan laat dan wat horen en wie weet gaan wij samen het avontuur aan… - See