hey iedereen,
ik ben een meid van 23 jaar oud en ben ik november klaar met school ongeveer. en wil heel graag dan op wereld reis gaan of gewoon naar zuid afrika of zuid amerika… nog niet echt plannen maar wil graag 2 maanden iets van de wereld zien… zou graag ook naar azie willen.
maar wil niet alleen…dus zoek eigenlijk een leuke gezellige spontane meid die dit ook leuk lijkt… periode staat ook niet vast hor! kan ook in januari of febr weggaan ofzo…
hoop iets van iemand te horen dan kunnen we samen een leuke wereldreis plannen…
groetjes stephanie
Ha Steffie,
Ik heb ook soortgelijke plannen! Kan je wat meer vertellen over hoe je graag reist? Cultuur? Low-budget? Hotels? Hostels? Uitgaan? Feesten? Strand&zon? Primitief? Luxe? Backpack? Koffer?
En heb je al eens eerder gereisd?
Dank je !! 
Groetjes, Milou
Hoi!
Ik ben Yvonne, 28 jaar, woon in utrecht. Ik ben van plan om van 15 jan tot 15 mrt of van 1 feb tot 1 april 2 maanden naar zuid amerika te gaan. Maar ik zoek ook nog een reisgenoot.
Ik wil graag beginnen in peru. Daar de highlights zien. Dan naar Bolivia (titicacameer en de zoutvlaktes). Vervolgens naar Chili. Van het noorden naar het begin van patagonië (dus ongeveer 2/3 van het land). En als laatste naar Argentinië, eindigen in Buenos aires.
Ik ben van plan om een globale planning te maken van de plekken waar ik (we) zowiezo heen wil en verder gewoon zien waar je strand. Ik wil veel zien en doen maar natuurlijk ook relaxen.
Als dit je aanspreekt hoor ik graag van je.
groetjes Yvonne
Hey meiden,
Leuk dat jullie ook aan het eind van het jaar op reis willen.
Mijn plan is om rond november, maar kan ook in jan/feb weg en dan wil ik graag naar Zuid-Africa en Madagascar. 2 maanden en lekker rond reizen. Autootje huren en national parken bekijken. Madagascar staat bekend om de speciale natuur en dieren die nergens anders voorkomen. Echt geweldig land…
Zin om mee te gaan?
Groetjes Karin
Hey Stefanie!
Ben je nog op zoek naar een reisgenoot? Ik ben een 20 jarige studente en neem er een jaar tussenuit! Ik ben van plan om half december richting Azie te gaan (thailand, vietnam, indonesie en nepal) om vervolgens nog een stukje oost-europa te doen! Het lijkt mij harstikke gezellig om een samen met iemand te gaan reizen! Hopelijk hoor ik snel wat van je,
groetjes!