Jan - maart/april 2013, reisgenoot gezocht, bestemming onbekend..

Hoi,
Ik ben Mara, 21 jaar oud en student geneeskunde. Ik wil vanaf januari 2013 een paar maanden gaan reizen (2 tot 4 maanden) maar ik zoek nog een reisgenootje! Zuidoost Azie trekt me erg, maar ook zuid-amerika!
Heb jij al iets concretere plannen maar zoek jij ook nog een reismaatje? Laat het me weten!

Groetjes,
Mara

Hoi Mara,
Ben je nog steeds van plan om in januari te gaan reizen?
Ik wil rond die tijd voor 4 maanden door Zuid-Amerika trekken.
Een planning heb ik al, maar kan natuurlijk altijd aangepast worden.
Graag zou ik Argentinie, Chili, Bolivia, Peru en Ecuador bezoeken.
Ik heb al enige backpack ervaring, maar zou het leuk vinden om samen met iemand te reizen.
Mocht je nog interesse hebben: mariska_nagelkerke@hotmail.com (ben trouwens 23jaar)

Groetjes Mariska

Dag Mara & Mariska,

Ik vertrek in januari voor een 6-tal maanden naar Zuid-Amerika; Argentinië, Chili, Bolivia, Peru & Colombia staan sowieso ook op mijn verlanglijstje; om dan te eindigen in Brazilië. De kans is groot Mariska dat we mekaar tegen het lijf lopen dus. :wink:
Ik ben er 29 btw, Belgische en spreek Spaans. Altijd mooi meegenomen!
Mijn mail is louise.cb@gmail.com.

Groetjes,
Louise

Hai Mara,

Ik ben net afgestudeerd en 22 jaar oud.Graag zou ik in januari naar Indonesië gaan, te beginnen in Bali met vrijwilligerwerk in een weeshuis. Daarna staat een rondreis op de planning met een goede combinatie van cultuur, zon/zee/strand en feesten;) Misschien heb je inmiddels al een hele reis samengesteld naar Zuid-Amerika. Zo niet en ligt je interesse meer bij Zuid-oost Azië dan kunnen we wellicht wat samen plannen.

Groetjes,
Suzanne

Hoi!

Ik zit vanaf maart in Cambodja, mocht je daar nog langskomen. Dan hoor ik het wel;)

Groetjes,

Bert:dag: